امدادرسانی ۸۲ تیم هلال احمر به  ۱۶۰ نفر آسیب دیده

معاون جستجو و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: طی هفته گذشته ۷۲ حادثه گزارش شد که در این حوادث ۱۶۰ نفر آسیب دیدند و ۸۲ تیم برای امدادرسانی به این افراد اعزام شد.

محمد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار   ایمنا در خصوص امداد رسانی جمعیت هلال احمر استان اصفهان در حوادث جاده‌ای هفته گذشته اظهار کرد: از تاریخ ۲۵ تا ۳۱ خرداد ماه تعداد ۷۲ حادثه در استان اصفهان وجود داشته که از این تعداد ۲۹ مورد حوادث جاده ای، ۱۶ مورد حضور در پایگاه ها، دو مورد دریایی و ساحلی، ۱۷ مورد حوادث شهری، سه مورد کارگاهی و صنعتی، چهار مورد حوادث کوهستانی و یک مورد حفاری گزارش شده است.

وی با  تاکید به  اینکه تعداد کل آسیب دیدگان درهفته گذشته ۱۶۰ نفر بودند، گفت: تعداد ۹۷ نفر حادثه دیدگان جاده ای، حضوری ۲۸ نفر،  دریایی و ساحلی چهار نفر، حوادث شهری ۱۷ نفر، صنعتی و کارگاهی چهار نفر و  حوادث کوهستان ۹ نفر بودند.

معاون جستجو و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان با  بیان  به اینکه تعداد کل نجات یافتگان ۶۶ نفر بودند،  تصریح کرد: از این تعداد ۳۶ نفر نجات یافتگان حوادث جاده ای بودند که برای تکمیل درمان به بیمارستان انتقال پیدا کردند و تعداد ۹ نفر به صورت سرپایی در محل حادثه تحت درمان قرار گرفتند و نجات یافتگان حوادث دریایی و ساحلی یک نفر و حوادث شهری ۱۶ نفر و صنعتی و کارگاهی چهار نفر گزارش شده است.

معاون جستجو و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان تاکید  کرد: در حوادث جاده ای هفته گذشته اسکان اضطرای برای تعداد ۱۸ نفر انجام شد که این اسکان های اضطراری دارای شرایطی است و وابسته به نقص فنی خودرو ها بوده است  و پنج مورد هم رها سازی افراد را داشتیم.

وی با بیان به اینکه ۸۲ تیم عملیاتی در امدادرسانی به حادثه دیدگان حوادث جاده ای در هفته گذشته پاسخگو بودند، خاطرنشان کرد: تعداد ۲۲۷  نفر نیروهای عملیاتی با اعزام تعداد ۶۴ دستگاه آمبولانس دراین تیم ها برای امداد و نجات مصدومان حوادث حضور فعال داشتند.

کد خبر 380254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.