گازرسانی به شهرک امیرکبیر شهرضا

شهرضا_شهردار شهرضا از آغاز عملیات گازرسانی به شهرک صنایع کارگاهی امیرکبیر این شهرستان خبر داد و افزود: اعتباری بالغ بر هشت میلیارد تومان برای اجرای این پروژه درنظر گرفته شده است.

حبیب قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا اظهار کرد: شهرک صنایع کارگاهی امیرکبیر در نخستین دوره شورای اسلامی شهر به مساحت ۲۲۰ هکتار و در سه فاز اجرا شد.

وی هدف از تأسیس این شهرک را انتقال مشاغل ویژه و دارای آلودگی صوتی دانست و عنوان کرد: یکی از مهمترین نیازهای فعالان صنعتی این شهرک تکمیل زیرساخت‌ها بوده است.

شهردار شهرضا با اشاره به واگذاری ۶۰۰ پلاک از مجموع سه هزار و ۶۰۰ پلاک این شهرک، خاطرنشان کرد: به دلیل نبود بعضی امکانات و زیرساخت‌های لازم، برخی صاحبان مشاغل ویژه مستقر در این شهرک به محل قبلی خود بازگشتند.

قاسمی با اشاره به آغاز عملیات گازرسانی به شهرک امیرکبیر، خاطرنشان کرد: اعتباری بالغ بر هشت میلیارد تومان برای اجرای این پروژه درنظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه ردیف‌های اعتباری برای تکمیل سایر زیرساخت‌های این شهرک درنظر گرفته شده است، تصریح کرد: تا پایان مراحل اجرایی پروژه‌های زیرساختی و تأسیس شهرداری ویژه این شهرک، شعبه‌ای از شهرداری برای پاسخگویی به استعلامات در این شهرک مستقر می‌شود.

شهردار شهرضا با بیان اینکه پروژه گازرسانی به شهرک امیرکبیر به طول ۳۰ کیلومتر اجرا می‌شود، اظهار کرد: باتوجه به تعهد شهرداری مبنی بر اتمام ساختمان گاز این شهرک در دو ماه، شرکت گاز استان نیز متعهد شده پروژه را در مدت دو ماه به پایان برساند.

کد خبر 380135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.