ریزگرد اصفهان را در می‌نوردد

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با اشاره به فعال شدن کانون‌های گرد و غبار در بخش‌های شمال شرقی استان، گفت: از امشب تا اواسط روز دوشنبه کاهش دید افقی و کیفیت هوا برای مناطق شمال، شرق، مرکز و برخی از مناطق جنوبی و غربی استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

رضا کریمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به فعال شدن کانون‌های گردو خاک در بخش‌های شمال شرقی استان، اظهار کرد:  براین اساس طی ۲۴ ساعت آینده شرایط برای وزش باد نسبتاً شدید و گردوخاک محلی در مناطق شرق و شمال استان فراهم است.

وی ادامه داد: با توجه به جهت وزش باد شمال شرقی و شرقی، از امشب و طی روزهای یکشنبه تا اواسط روز دوشنبه کاهش دید افقی و کیفیت هوا برای مناطق شمال، شرق، مرکز و برخی از مناطق جنوبی و غربی استان اصفهان پیش بینی می شود.

کریمیان افزود: شدت این پدیده در استان روز یکشنبه است که با کاهش دید افقی در بیشتر مناطق استان همراه خواهد بود.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده  در بیشترمناطق استان سه درجه افزایش خواهد داشت، اظهار کرد: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان در گرمترین ساعات امروز ۳۹ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما در خنک ترین ساعات صبح فردا ۲۵ درجه سانتی گراد بالای صفر پیش بینی می شود.

وی افزود: طی ۲۴ ساعت آینده خوروبیابانک با دمای ۴۴ درجه سانتی گراد بالای صفر و بویین و میاندشت با دمای شش درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب گرم ترین و خنک ترین مناطق استان خواهند بود.

کد خبر 380022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.