پلی آف غیراستاندارد است/ بازیکن خارجی مدنظر داریم

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: نمی‌دانم که پلی‌آف ایده چه کسی است، هنوز اتفاقی که در فینال جام حذفی برای تیم‌های پرسپولیس و داماش افتاد برای مسئولان تجربه نشده است و می‌خواهند این شیوه را در فوتسال اجرایی کنند که به نظر من ایده ضعیفی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در فصل ۹۶ - ۹۷ با مس سونگون به قهرمانی لیگ برتر و قهرمانی مسابقات فوتسال آسیا دست یافت و در حال حاضر سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند است. حمید بی غم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در مورد آخرین وضعیت تیم فوتسال گیتی پسند صحبت‌هایی را انجام داد که در ادامه می‌خوانید:

در رابطه با شرایط تیم فوتسال گیتی پسند توضیح بدهید؟

یارگیری را به موقع شروع کردیم و توانستیم بازیکنان مد نظر  را جذب کنیم. برای دوره بدنسازی به کیش رفتیم بعد از آن کار با توپ را شروع کردیم و  سه دیدار دوستانه با تیم‌های یزد و کرمانشاه برگزار کردیم. کادر فنی و بازیکنان تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم تا با کمک مردم اصفهان بهترین نتیجه را بگیریم.

بازی‌های دوستانه چه میزان در موفقیت تیمتان تاثیرگذار است؟

همیشه می‌گویند که یک مسابقه رسمی از چندین جلسه تمرین بهتر است، زیرا در تمرین با کسانی بازی می‌کنیم که شناخت کامل روی عملکردشان داریم اما در بازی دوستانه با تیمی بازی می‌کنیم که شناختی روی آن‌ها نداریم و همین باعث می‌شود تا نقاط قوت و ضعف تیم را پیدا کنیم. هدف من از برگزاری مسابقات دوستانه رفع مشکلات تیم است تا پر قدرت در لیگ حاضر شویم.

گیتی پسند چند ملی‌پوش دارد؟

از گیتی پسند چهار بازیکن در تیم ملی حضور دارند ولی مطمئن باشید با توجه  به پتانسیل بازیکنان تعداد بیشتری دعوت خواهند شد.

بازیکنی که برای مسابقات ملی می‌رود تا چه حد بر عملکرد تیم تاثیر می‌گذارد؟

اینکه بگوییم رفتن بازیکنان به تیم ملی روی تیم باشگاهی تاثیر نمی‌گذارد اشتباه است بلکه هر بازیکنی که به تیم ملی دعوت می‌شود از شرایط تمرینات باشگاهی دور می‌شود و این بر روند تیم تاثیرگذار است. لیگ برتر برای تقویت تیم ملی برگزار می‌شود و به طور کامل در اختیار تیم ملی هستیم.

گیتی پسند اردو خارج از شهر برگزار می‌کند؟

قرار بود برای مسابقات دوستانه به شهرهای دیگر برویم ولی با توجه به اینکه یزد و کرمانشاه برای بازی به اصفهان آمدند نخواستیم هزینه اضافی انجام دهیم و به همین دلیل مسافرتی نخواهیم داشت.

از بین گیتی پسند و مس سونگون کدام تیم در جذب بازیکن موفق بوده است؟

بازیکن‌هایی که می‌خواستم را گرفتیم و کاملا در جذب بازیکن موفق بوده‌ایم.

دیگر جذب بازیکن ندارید؟

دو جای خالی دیگر در تیم داریم که در چند روزه آینده شرایط را مهیا می‌کنیم و قراردادهایشان را می‌بندیم.

احتمال دارد که بازیکن خارجی جذب کنید؟

ما اگر بخواهیم بازیکن خارجی بیاوریم با توجه به وضعیت دلار هزینه‌اش زیاد می‌شود اما صحبت‌هایی با چند بازیکن خارجی که مبلغ قراردادشان از بازیکنان داخلی کمتر است داشتیم ولی نتیجه قطعی نگرفته‌ایم و اگر بازیکن مد نظرمان را در داخل کشور پیدا کنیم، بازیکن خارجی نمی‌آوریم.

  نظر شما در رابطه با اینکه لیگ برتر به صورت پلی‌آف برگزار می‌شود چیست؟

نمی‌دانم که پلی‌آف ایده چه کسی است، هنوز اتفاقی که در فینال جام حذفی برای تیم‌های پرسپولیس و داماش افتاد برای مسئولان تجربه نشده است و می‌خواهند این شیوه را در فوتسال اجرایی کنند که به نظر من ایده ضعیفی است. این روند پلی‌آف تنها به نفع تیم‌های پایین جدول است زیرا آن‌ها یک هزینه مختصری می‌کنند و جزو هشت تیم قرار می‌گیرند و تمام تلاششان را برای گرفتن نتیجه انجام می‌دهند و اگر هم نتیجه نگیرند چیزی را از دست نداده‌اند. این روند به نظر من درست نیست زیرا برای باشگاه‌هایی که هزینه می‌کنند، غیر استاندارد است؛ در نهایت همه ما مجبور هستیم تصمیم گرفته شده را انجام دهیم.

وضعیت هایپر شاهین شهر تیم همشهری گیتی پسند را چگونه می‌بینید؟

هایپر تیمی از شهر اصفهان است  که بعد از بازی با آن‌ها باید به یکدیگر کمک کنیم، هر دو تیم نماینده اصفهان هستند و به نظر من اگر هایپر نتیجه بگیرد به نفع گیتی پسند است.

نظر شما راجع به مردم اصفهان چیست؟

زمانی که صحبت از ورزش می‌شود اسم اصفهان نمود پیدا می‌کند، مردم این شهر ورزش دوست و با منطق هستند که به دور از احساسات تصمیم می‌گیرند.

کد خبر 380004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.