مبارزه با قاچاق کالا فرصتی برای توسعه اقتصادی کشور است

تیران-امام جمعه تیران‌ و کرون گفت: مبارزه با قاچاق کالا فرصتی برای توسعه اقتصادی کشور باحفظ منابع تولیدی و فعالیت‌های اشتغال‌زایی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از تیران، حجت الاسلام و المسلمین حسین رشیدیان در خطبه های نماز جمعه تیران با اشاره به ضرورت مقابله با قاچاق کالا اظهارکرد: این موضوع در حوزه اقتصادی کشور بسیار نقش آفرین است زیرا قاچاق کالا باعث خسارت به عرصه تولید و اشتغال کشور است.

وی بیان کرد: مبارزه با قاچاق کالا فرصتی برای توسعه اقتصادی کشور باحفظ منابع تولیدی و فعالیت‌های اشتغال‌زایی است که مسئولان در رده های مختلف برای رشد اقتصادی کشور و رفع چالش‌های این حوزه باید به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشند.

امام جمعه تیران‌ و کرون با اشاره به اینکه وعده اشتغال در انتخابات از سوی رییس جمهور مطرح شد، تصریح‌کرد: رییس جمهور به این وعده خود عمل کند و وضعیت اشتغال افراد را حفظ کند زیرا بسیاری بیکار شدند و شرایط سختی دارند که مبارزه با قاچاق کالا در این حوزه موثر و کارآمد است.

وی برخورد قاطع قضایی با مجرمان را نیز مهم خواند و گفت: باید دستگاه قضایی به گونه‌ای عمل کند که افراد سودجو در عرصه‌های مختلف جرات انجام اقدام مجرمانه نداشته‌باشند و در موضوع قاچاق کالا برخورد با متخلفین یک ضرورت اساسی است.

حجت الاسلام رشیدیان با بیان اینکه دستگاه قضایی باید برخورد قاطعانه در برابر اختلاس‌کنندگان داشته باشد، تاکید کرد: باید این اقدام به گونه‌ای باشد که جرات دست اندازی به بیت المال از بین برود و منابع مالی کشور توسط افراد سودجو تصرف نشود.

وی یادآورشد: مدیریت جدید قوه قضاییه تغییرات و اقدامات موثر خوبی ایجاد کرده که این موضوع به نفع کشور و رسیدگی به حال مظلومان و جلوگیری از تخلف و فساد در کشور است.

امام جمعه تیران‌ و کرون به سالروز ترور رهبر معظم انقلاب اشاره‌ کرد و گفت: توطئه دشمنان محقق نشد و این موضوع مانع از خسارت به جامعه شد و شخصیت رهبر انقلاب به عنوان ذخیره‌ای برای کشور وجود دارد و مایه وحدت و همبستگی است.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب وحدت و همبستگی در کشور ایجاد کرده که این وحدت و انسجام سرمایه‌ای برای توسعه و پیشرفت کشور بوده و باید قدردان این ذخیره باشیم.

وی بر ترویج اخلاق در ورزش تاکید کرد و همچنین تبلیغ ورزش زورخانه ای را برای کشور لازم دانست و افزود: این ورزش ریشه در فرهنگ اسلامی و ایرانی دارد و باید توسعه یابد که نقش صدا و سیما در این خصوص مهم است.

کد خبر 379948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.