تا حالا شد دوتا!

دویست و بیست و چهارمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش ایمنا، "در فصل نقل و انتقالات آکادمی سپاهان را فراموش نکنید" عنوان اصلی این رسانه است که به نقل از امرالله سلطانی کارشناس فوتبال اصفهان در گفتگو با یکی از رسانه‌ها و در خصوص نقل و انتقالات سپاهان مطرح شده است. سلطانی از مسئولان باشگاه سپاهان خواست تا به بازیکنان آکادمی سپاهان که بومی این استان هستند توجه بیشتری داشته باشند چرا که اگر ٢٠ تا٣٠ درصدی لیست تیم به بازیکنان بومی تعلق گیرد باعث صرفه جویی در هزینه‌های باشگاه نیز می‌شود.

"تا حالا شد دوتا" دیگر عنوان مهم این رسانه الکترونیک است که به اخبار منتشر شده از سوی باشگاه استقلال اشاره دارد که ابتدا اعلام کردند با محمدرضا حسینی تمام کرده‌اند و بعد از آن تصویر ثبت قرارداد این بازیکن سابق ذوب آهن در باشگاه سپاهان منتشر شد. بعد از آن از ارسلان مطهری صحبت کرده و کار این مهاجم را نیز تمام شده با استقلال عنوان کردند که این بار نیز خبر تمدید قرارداد مطهری با باشگاه ذوب آهن انتشار پیدا کرد، تا اصفهانی‌ها رو دست زدن را به رخ سایر تیم‌های مدعی بکشند.

"ورزشگاه فولادشهر شش سال است که نمره A می‌گیرد" دیگر عنوان صفحه اصلی دویست و بیست و چهارمین شماره "فوتبال اصفهان" است که به نقل از مدیر عامل باشگاه ذوب آهن عنوان شده است. آذری استاندارد سازی ورزشگاه‌ها را از وظایف فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ بیان کرده و این مسئله را مربوط به استانداری و نمایندگان مجلس نمی‌داند. وی درباره شرایط ورزشگاه فولادشهر که ورزشگاه خانگی این باشگاه محسوب می‌شود تصریح کرد: تنها سکوی جنوبی پشت دروازه فولادشهر باقی مانده است و فولادشهر یکی از تنها ورزشگاه‌هایی است که در شش سال برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نمره A را گرفته است.

"حالا دیگر بیانیه نویسی برایتان گران تمام می‌شود" عنوان پایانی این رسانه الکترونیک است.

برای مشاهده صفحه های فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 379825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.