کمک خیرین نجف‌آبادی به بیش از ۲ هزار فرزند یتیم

نجف‌آباد_رییس کمیته امداد نجف‌آباد گفت: در حال حاضر در قالب طرح‌های اکرام و محسنین، بیش از دو هزار و ۴۵۰ فرزند یتیم یا کسانی که خانواده آن‌ها به دلایلی در تامین نیازهایشان با مشکلات جدی مواجه است، تحت پوشش خیرین شهرستان قرار گرفته‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نجف‌آباد، فریدون ابراهیمی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طرح اکرام مربوط به کودکانی است که پدر خود را از دست داده‌اند، اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۴۵۰ یتیم در شهرستان تحت پوشش کمیته امداد قرار گرفته‌اند و ماهیانه به طور متوسط ۱۶۰ هزار تومان به صورت نقدی به آن‌ها کمک می‌شود.

وی طرح محسنین را ویژه خانواده‌های نیازمند غیرایتام دانست و با اشاره به وجود بیش از دو هزار و ۳۰۰ خیر حامی در این شهرستان، عنوان کرد: در حال حاضر دو هزار فرزند تحت پوشش طرح محسنین ماهیانه ۴۵ هزار تومان کمک دریافت می‌کنند.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) نجف‌آباد افزود: تعداد یتیم‌های شهرستان بالاتر از متوسط استان است و به همین دلیل مجموع کمک‌های اختصاص داده شده خیران به این گروه پایین‌تر از متوسط ۲۵۰ هزار تومان است.

ابراهیمی با اشاره به شناسایی و اضافه شدن بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ خانواده نیازمند به مجموعه تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان در زمستان سال گذشته، خاطرنشان کرد: برای هر کدام از این خانواده‌ها براساس تعداد اعضا از حدود یکصد تا ۴۰۰ هزار تومان کمک نقدی پرداخت می‌شود.

وی از تامین اقلام اساسی جهیزیه نوعروسان نیازمند در قالب اختصاص کارت خرید خبر داد و تصریح کرد: در سه ماه پایانی سال گذشته بیش از دو میلیارد تومان کمک هزینه مسکن و تامین ودیعه پرداخت شده است.

کد خبر 379560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.