عکسِ سنگین، کری خوانی یک پرسپولیسی برای رقیبان

اینستاگرام این روزها از همیشه پرکارتر است و بیشتر اشخاص در این فضای مجازی بدنبال کشف حقایق هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، این روزها شخصیت‌های ورزشی بیشتر بجای مصاحبه با رسانه‌ها به دنیای مجازی و به خصوص اینستاگرام رجوع کرده‌اند و هرچند در لفافه اماحرف دل خود را در دنیای مجازی  منتشر می‌کنند.

منفعت شخصی آقایان!!

محمد تقوی ۱۵ سال در انگلیس حضور داشت و در سال ۱۳۹۶ به‌عنوان مدیر فنی به تیم پدیده مشهد آمد اما بعد از چند بازی از این تیم جدا شد، او یک سال بعد به‌عنوان دستیار اول جان توشاک به تیم تراکتورسازی پیوست.

وی بعد از توشاک برای مدت کوتاهی عنوان سرمربی موقت تراکتور را برای خود به ثبت رسانده بود ولی پس از ۹ هفته از تراکتورسازی جدا شد. وی سابقه بازی در استقلال تهران را نیز در کارنامه دارد و نامش برای استقلالی‌ها خاطرات خوشی را از شهرآوردهای پایتخت یادآوری می‌کند.

تقوی که پس از جدا شدن از جمع تراکتوری ها تمام تلاش خود را برای رسیدن به نیمکت استقلال انجام داد که این تلاش ها نتیجه ای نداشت. حتی بعد از جدایی فرهاد مجیدی از میان آبی های پایتخت بازهم دایه دار این منصب بود و خود را مستحق تر از همه برای رسیدن به نیمکت استقلال میدانست تا اینکه زمزمه هایی مبنی بر پیوستن یک مربی ایتالیایی به استقلال نگرانش کرد و در اینستاگرامش نسبت به آن واکنش نشان داد و با انتشار عکسی از کمپ منچسترسیتی فوتبال حرفه ای اروپا را به رخ ایرانیان کشید و نوشت:

"استقلال و بیشتر تیم‌های فوتبال ایران هر سال باید تیمی از نو بسازند که متاسفانه در فوتبال حرفه‌ای هیچ مناسبتی ندارد. تیم ساختن زمانبر است و در مدت زمانی مناسب می‌توان تیمی قدرتمند ساخت. گواردیولا و کلوپ هرکدام در سومین سال مربیگری‌شان در فوتبال انگلیس به نقطه اوج و موفقیت رسیدند، اما در ایران برنامه‌ریزی بلند مدت هیچ جایگاهی در بین مدیران ندارد. استقلال هنوز نتوانسته با مربی مورد نظر خود به تفاهم برسد و در این بین بازیکنانی که مشخص نیست بر مبنای چه تفکری جذب می‌شوند نیز جای سوال دارد. آقایانی که در مورد جذب بازیکن به استقلال مشاوره می‌دهند باید معرفی شوند تا در آینده پاسخگو باشند. اما موضوعی که بیشتر موجب نگرانی می‌شود حواشی اطراف این تیم و سهم‌خواهی افرادی است که با هرلباسی اعتقاد دارند هدفشان تنها کمک به استقلال است. این طرز تفکر خود موجب شده تا آرامش از این تیم گرفته شود و بنظر می‌رسد که منفعت شخصی آقایان مهمتر از هر چیز است.  
استقلال چند سالی است که قهرمان نشده و این موضوع هواداران را کم‌طاقت کرده‌است، اما اعتقاد دارم کار اصولی و صبور بودن مطمئنا موجب موفقیت می‌شود بنابراین در چنین شرایطی حفظ آرامش و جذب بازیکنان با نظر سرمربی مهمترین فاکتور موفقیت است.  "

پسر کو ندارد نشان از پدر تو بیگانه خوانش، مخوانش پسر

متولد ۳۰ مه ۱۹۸۰ در منطقه ویتسون شهر مرسی‌ساید، انگلستان می باشد. ؛ بر خلاف بسیاری از اسطوره‌های تیم لیورپول همچون رابی فاولر،  مایکل اوون و جیمی کاراگر، از زمان کودکی طرفدار لیورپول بود. تصادفاً یکی از اقوام کم‌سن و سال‌تر او به نام آنتونی فوتبالیستی حرفه‌ای است که کار را با اورتون (رقیب سنتی لیورپول) آغاز کرد.

وی یکی از وفادار ترین بازیکنان فوتبال دنیاست؛ اما مثل اینکه پسر بچه کوچکش هنوز تیم مورد علاقه اش را پیدا نکرده است.

"جرارد" طی چند روز گذشته دو عکس از پسرش در پیج شخصی اینستاگرامش منتشر کرده که در یکی از عکس ها پسر جرارد پیراهن لیورپول و در عکس دیگر پیراهن بارسلونا را بر تن دارد.

برانکو میمونه یا می‌مونه!؟

شجاع خلیل زاده، بازیکن قائمشهری پرسپولیس تهران روز گذشته قرارداد خود را با قرمز پوشان پایتخت تمدید کرد و پس از آن خبر این تمدید قرارداد را با انتشار عکسی از خودش در آغوش برانکو تائید کرد. نکته جالب این داستان آنجایی است که محمد انصاری در واکنش به حاشیه های جدا شدن برانکو از پرسپولیس زیر پست خلیل زاده کامنت نوشت: "پس آقا برانکو میمونه"

عکسِ سنگین

شایان مصلح بازیکن با تعصب پرسپولیس تهران  با انتشار عکسی که در آن، دو جام قهرمانی در دو فصل حضورش در پرسپولیس را حمل کند به کری خوانی در اینستاگرام پرداخت.  
مصلح در کپشن این عکس نوشت: "عکس سنگین بود، گفتم از استوری درش بیارم و پست کنم. خلاصه هر کسی جام میخواد، بگه تعارف نکنه"


 

کد خبر 379373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.