برج مارچین به مرکز هنرهای مردمی و داوطلبی تبدیل می‌شود

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان از رونق عمرانی و فرهنگی محله مارچین خبر داد و گفت: برج کبوترخانه مارچین تبدیل به مرکز هنرهای مردمی و داوطلبی محله مارچین می‌شود.

 سیدرسول هاشمیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در سال جاری طرح‌های عمرانی و فرهنگی مختلفی برای شهروندان ساکن در محله مارچین در نظر گرفته‌ایم.

وی تصریح کرد: برج کبوترخانه کوجان که مدت‌ها بدون استفاده بود، به همت اداره فرهنگی اجتماعی منطقه تبدیل به یکی از مراکز فرهنگی هنری محله مارچین می‌شود که به صورت مشترک با فعالان فرهنگی محله به فعالیت خواهد پرداخت.

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان ادامه داد: مراسم کلنگ‌زنی احداث زمین ورزشی روباز محله مارچین نیز که یکی از درخواست‌های جدی مردم محله بود در کنار این برج به زودی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به ایجاد محورهای فرهنگی هنری برای همه محلات منطقه هشت شهرداری اصفهان افزود: محور فرهنگی محله مارچین که شامل فرهنگسرای گلستانه، مرکز هنرهای مردمی و داوطلبی محله و زمین ورزشی روباز محله است، بعد از محور فرهنگی میدان پنج طبقه دومین محور فعال فرهنگی محلات منطقه هشت است.

وی خاطرنشان کرد: سیمای اجتماعی محلات منطقه با راه‌اندازی محورهای فرهنگی محلات تغییر خواهد کرد.

هاشمیان با اشاره به درخواست‌های مکرر شهروندان محله در خصوص احداث ایستگاه آتش نشانی گفت: تامین اعتبار لازم برای احداث ایستگاه آتش نشانی خداداد امینی انجام شده و مراسم کلنگ زنی این طرح بزرگ به زودی همزمان با مجموعه افتتاح‌ پروژه‌های فرهنگی هنری محلات منطقه هشت برگزار می‌شود.

کد خبر 379316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.