هنوز خیال مان راحت نیست

دویست و نوزدهمین شماره رسانه الکترونیک"فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش ایمنا، "منتظر چهره‌های جذاب دیگر در سپاهان باشید" عنوان اصلی این رسانه است که به نقل و انتقالات تابستانی سپاهان اشاره دارد و به این تیم به علت جذب بازیکنانی مثل حسینی، مرتضی منصوری و گئورگی گولسیانی لقب قهرمان نقل و انتقالات را داده است. سپاهان در ادامه نیز جذب چند بازیکن دیگر را در دستور کار خود قرار داده است.

"درباره ارسلان هنوز خیالمان راحت نیست " دیگر عنوان مهم این رسانه الکترونیک است که علی رغم اظهارات باشگاه ذوب آهن مبنی بر اعلام رضایت ارسلان مطهری مهاجم جوان این تیم جهت تمدید قرارداد اما هنوز خبری از ثبت قرارداد با او نیست؛ خبرهایی از توافق اولیه باشگاه استقلال با این بازیکن پس از روی کار آمدن استراماچونی  به گوش می‌رسد. در این میان یک پیشنهاد خارجی نیز برای مطهری وجود دارد که مشخص نیست تا چه حد جدی است.

"ماموریت سبز و زرد برای خط حمله" دیگر عنوان صفحه اصلی دویست و نوزدهمین شماره "فوتبال اصفهان"است که از بلاتکلیفی چند ستاره لیگ برتر صحبت کرده که با تیم‌های فصل قبل خود تمدید نکرده و قرارداد با تیم جدیدی منعقد نکرده‌اند.در این مطلب به خط حمله دو تیم اصفهانی سپاهان و ذوب آهن که یکی  به دنبال تمدید قرارداد آقای گل فصل قبل خود کی روش استنلی و دیگری به دنبال تمدید مهاجم جوان و گلزن خود یعنی ارسلان مطهری است، اشاره دارد.

برای مشاهده صفحه‌های اصفهان فوتبال اینجا کلیک کنید.

کد خبر 379186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.