پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان  ضروری است

برخوار – امام جمعه دولت آباد گفت: ایام تعطیلات تابستان در حال آغاز است و ضروری است مردم و مسئولان برای پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان برنامه ریزی کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان برخوار، حجت الاسلام سید حسین محمود آبادی در خطبه های این هفته نماز جمعه دولت آباد اظهار کرد: تجربه ای که آمریکا از مذاکره با ایران به دست آورده، این است که با فشار تحریم، ایران را به میز مذاکره می کشاند و امتیاز می گیرد، زیر آن می زند و دوباره تحریم می کند و بعد دوباره  مذاکره می کند و امتیاز می گیرد.

امام جمعه دولت آباد گفت: رییس جمهور آمریکا از این تجربه می خواهند استفاده کنند چرا که الآن تحریم کرده اند و می خواهند پای میز مذاکره بنشینند و از نظر موشکی و دفاعی ما را تضعیف کنند و طی یک مدت چند ساله کل قدرت جمهوری اسلامی را ضعیف کنند و به مرور زمان به اهداف خود برسند و به همین علت مقام معظم رهبری فرمودند هیچ انسان عاقلی پای میز مذاکره نمی نشیند.

وی گفت: خروج از برجام می تواند ابزار خوبی باشد برای وادار کردن آنها به انجام تعهدات خود و ایران باید به این نکته برای کاهش فشار تحریم توجه ویژه ای داشته باشد.

امام جمعه دولت آباد در ادامه اظهار کرد: ایام تعطیلات تابستان در حال آغاز است و دانش آموزان و دانشجویان تعطیل می شوند و ضروری است همه مردم و مسئولین برای پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان برنامه ریزی کنند.

وی گفت: نهادهای متولی باید به این مهم یعنی تعطیلات تابستانی و پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان توجه ویژه داشته باشند و برنامه های مختلفی برای پر کردن اوقات فراغت داشته باشند.

محمود آبادی افزود: اگر اوقات فراغت جوانان و نوجوانان پر نشود، دانش آموزان و دانشجویان گرفتار فضای مجازی می شوند و از نظر اعتقادی ضربه می بینند، چرا که دشمن بیدار است و به شدّت برای انحراف نوجوانان و جوانان کار می کند، همه مردم و مسئولان خصوصاً خانواده ها، دغدغه پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان و برنامه ریزی برای فرزندان خود داشته باشد.

کد خبر 379113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.