۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۰
گشتی در گالری‌های شهر

گالری‌های اصفهان جمعه این هفته (۲۴ خرداد ماه) میزبان نمایشگاه های هنری جدید هستند و شما می توانید در آن ها گشتی بزنید و با هنر هنرمندان آشنا شوید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، گالری های اصفهان فردا میزبان شما هستند و می توانید به هر کدام از آن ها سر بزنید و از دیدن آثار هنرمندان لذت ببرید.

گالری ارژنگ

نمایشگاه آثار نقاشی فرزاد سیفی شنبه ۲۵ خرداد در گالری ارژنگ افتتاح می شود و تا ۴ تیر از ساعت ۱۸ تا۲۱ در خییابان چهارباغ بالا، مجتمع تجاری کوثر طبقه دوم میزبان هنر دوستان خواهد بود.

گالری امروز

سفر های ناممکن عنوان نمایشگاه گروهی از هنرمندان هلند، روسیه و ایران است که جمعه ۲۴ خرداد در گالری امروز واقع در خیابان آبشار دوم، کوی فرشید افتتاح می شود این نمایشگاه تا ۱۷ تیر در ساعت ۱۲ تا ۲۰ برپا خواهد بود.

گالری نقش قلم

ششمین نمایشگاه طراحی معاصر اصفهان به روایت استادان نگارگری از ۲۴ تا ۳۰ خرداد در گالری نقش قلم واقع در گذر فرهنگی چهارباغ، ابتدای آمادگاه، روبروی هتل عباسی، ساختمان حوزه هنری، گالری نقش خانه ساعت ۱۰:۳۰ تا  ۲۰ برگزار می شود.

گالری نگاه نو

رنگ نگار نمایشگاه گروهی آبرنگ است که هنرآموختگان استاد نادر مهذب نیا از ۲۴ تا ۲۹ خرداد در گالری نگاه نو در خیابان آبشار سوم، خیابان مسرور، کوی سوم، باغ ارم از ساعت ۱۷ تا ۲۰:۳۰ برای علاقه مندان به نمایش می گذارند.

گالری دیدار

نمایشگاه نقاشی ادیب حقیری از ۲۴ خرداد تا ۲۹ خرداد در گالری دیدار خیابان توحید میانی، خیابان شهید قندی، کوچه شهید قاسمی، پلاک ۶ ساعت ۱۷ تا ۲۱ برپاست.

کد خبر 379062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.