دنیا را به آدم‌هایی که انسان تربیت شده‌اند بسپارید

دنیا را به آدم‌هایی که انسان تربیت شده‌اند و به کرامت انسانی دیگر انسانها و طبیعت احترام می‌گذارند و سعادت و رفاه را بر همگان می‌پسندند بسپارید.

به گزارش خبرگار ایمنا، شبنم مقدمی با قرار دادن عکسی از خود در کنار مهران مدیری در اینستاگرامش آورده است:

به بهانه انتشار قسمت ششم هیولا

با مهران مدیری که باهوش و کاربلد و خوش سلیقه است و کنارش کار کردن بسیار لذت بخش و توام با آرامش. و ضمناً سلفی هم خوب می‌گیرد. اینجا، پشت صحنه هیولا، اواخر همین فروردینی که گذشت. امید که هیولا را دوست بدارید، ما را دوست بدارید.

الناز شاکردوست که این روزها فیلم شبی که ماه کامل شد را بر روی پرده سینماها دارد، با پست کردن چند عکس از این فیلم در صفحه شخصی خود این گونه آورده است:

برای چی اینقدر رنگت پریده خانوم؟ نادرون من که این چیزا رو نمی خواد، ولی برای امشب که تنهاییم باید قشنگتر بشه. تنها سه روز مانده تا رونمایی از موزیک ویدیوی شبی که ماه کامل شد، با صدای محسن چاوشی.

کلیپ شبی که ماه کامل شد توسط حمید نجفی راد ساخته شده است و جمعه، ۲۴ خرداد ماه، ساعت ۱۴: ۳۰ به شکل رسمی منتشر می‌شود. به امید روزی که قلب‌هایمان سرشار از عشق و خیرخواهی شود.

رؤیا بختیاری، بازیگر تئاتر، با قرار دادن عکس‌هایی از بازیگران زن فیلم سینمایی شبی که ماه کامل شد، در اینستاگرامش آورده است:

زیبای واقعی، اینجاست که فقط صداقت و قدرت در بازیگری حرف اول رو میزنه و نه افه های الکی و آبکی و ویترینی و سطحی. فرشته صدرعرفایی جان ما شگفت زده می کنن آدمو همیشه، اینجا بیش از هر وقت دیگه. چه به جانم نشست بازیشون. شبنم مقدمی که اینقدر نفس گیر بازی میکنه که از دریافت بزرگی و درک لحظات بازیشون فقط سکوت دلم میخواد. نفستون گرم. شبی که ماه کامل شد رو ببینید. اگر از موارد دیگه فیلم نمی گم به خاطر اینه که مقوله بازیگری برام در اولویته.

تهمینه میلانی با انتشار ویدیویی در اینستاگرامش نوشته است:

کافی دیگر کافی است

نام آهنگ: دنیا را به زنان بسپارید

نظر من: جنسیت مطرح نیست

دنیا را به آدم‌هایی که انسان تربیت شده‌اند و به کرامت انسانی دیگر انسانها و طبیعت احترام می‌گذارند و سعادت و رفاه را بر همگان می‌پسندند بسپارید.

نظر شما چیست؟

کد خبر 378954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.