یک دقیقه برای درک اقیانوس ها وقت بگذارید

اقیانوس‌ها میزبان ۸۰ درصد از تنوع زیستی زمین هستند ، بیش از ۳ میلیارد مردم جهان به ماهی برای بخشی از غذایشان وابسته اند، یک نفر از هر ۱۰ نفر برای ادامه زندگی به صنعت ماهیگیری وابسته است .

به گزارش خبرنگار ایمنا، ویدا جوان که با بازی در مجموعه پژمان ، بیش از پیش شناخته شد ، با انتشار این عکس در اینستاگرام خود نوشته است :

هر اثر هنری بزرگی چهره آدمی را قابل ستایش تر و غنی تر می سازد و این همه راز هنر است و هزاران اردوگاه کار اجباری و هزاران زندان کافی نیست تا چهره گواه این شایستگی بشری را کدر کند.

میترا حجار با قرار دادن ویدیویی در اینستاگرام خود آورده است :

لطفاً یک دقیقه برای درک اقیانوسها وقت بگذارید. اقیانوس‌ها میزبان ۸۰ درصد از تنوع زیستی زمین هستند ، بیش از ۳ میلیارد مردم جهان به ماهی برای بخشی از غذایشان وابسته اند، یک نفر از هر ۱۰ نفر برای ادامه زندگی به صنعت ماهیگیری وابسته است . اگر چه بیش از ۳۰ درصد گونه ها دچار صید بی رویه هستند . ما انسان ها برای نجات اقیانوس ها نقش مهمی داریم :

١-اگر گوشت خوار هستید از دامنه گسترده‌تر ماهی ها تغذیه کنید .

٢-از ماهی های بومی استفاده کنید تا ماهیگیران محلی را حمایت کنید .

٣-کمتر اقیانوس‌ها را آلوده کنید .

عملکرد ما تاثیر بسزایی خواهد داشت ، بدون اقیانوس ، حیات در زمین برای ما ممکن نیست.

آزاده صمدی ، با پست کردن عکسی از خود در صفحه شخصی اش این‌گونه آورده است :

بر ماست که لذت ببریم از غذاها ، از بوهای خوش ،از رنگ ها ،از جامه های زیبا ، از موسیقی ، از بازی ها ، از نمایش ها ، از همه گونه تفریح که هر کس می‌تواند بی آنکه آزاری به کسی برساند به آن بپردازد . باید چیزهای زندگی را به کار برد و تا هر اندازه که بتوان از آن لذت برد.  باید به دیگران پیوست و در پیوند دادنشان به هم کوشید.  زیرا هر چیز که در راستای پیوند دادنشان به هم باشد خوب است . برای سهیم کردن دیگران در شادی خود باید کوشید،  با آگاهی کامل باید با همه در طبیعت یکی شد . یکدیگر را در آغوش بگیریم

ای میلیونها مردم.

رومن رولان

لاله اسکندری که این شب ها سریال خانواده دکتر ماهان را بر روی آنتن تلویزیون دارد ، با انتشار تیزر این مجموعه در اینستاگرامش نوشته است :

سریال خانواده دکتر ماهان ، تجربه همکاری دلچسب با راما قویدل عزیز و علی محمد قاسمی دوست داشتنی ، کارگردان های خوب مجموعه و تعداد زیادی از دوستان و همکاران نازنینم که نتونستم اسم تک تکشون رو این جا بیارم . مجموعه ای که تلاش می کنه مردم را با طبیعت آشتی بده ، امیدوارم که این سریال را دنبال کنید و مورد پسندتون قرار بگیره.

برزو ارجمند در اینستاگرام خود تولد همسرش را این چنین تبریک گفته است :

در شبان غم تنهایی خویش عابد چشم سخنگوی توام

من در این تاریکی

من در این تیره شب جانفرسا زائر ظلمت گیسوی توام

گیسوان تو پریشان تر از اندیشه من

گیسوان تو شب بی پایان

جنگل عطرآلود

شکن گیسوی تو

موج دریای خیال

کاش با زورق اندیشه شبی

از شط گیسوی مواج تو من بوسه زن بر سر هر موج گذر می کردم

کاش بر این شرط مواج سیاه همه عمر سفر می کردم

عزیزم ،همسرم ،تولدت مبارک.

کد خبر 378744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.