قولی‌هایی  برای پاداش به ما دادند که عملی نشده است

ملی‌پوش اصفهانی سابق تیم والیبال نشسته ایران گفت: تمام تلاش خود را برای موفقیت و ثبت رکورد در رشته جدیدم به کار خواهم بست.

زینب ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با برگزاری جلسه تجلیل از مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و پارا آسیایی جاکارتا که ۱۱ خردادماه در تهران برگزار شد، اظهار کرد: جلسه تجلیل از قهرمانان جاکارتا متأسفانه با تأخیر برگزار شد و قول‌هایی که به ما داده بودند، عملی نشد و تا کنون هیچ پاداشی دریافت نکرده‌ایم.

 ملی‌پوش اصفهانی سابق تیم والیبال نشسته ایران با انتقاد از پرداخت نشدن پاداش مدال‌آوران بازی‌های جاکارتا، افزود: قرار شد در جلسه‌ای که روز بعد از تجلیل برگزار می‌شود نسبت به هدایا و پاداش مدال‌آوران تصمیم‌گیری شود، که متأسفانه در این رابطه به ما اطلاعی داده نشده است. برخی از فدراسیون‌ها نسبت به پرداخت پاداش‌ها اقدام کرده‌اند؛ فدراسیون جانبازان و معلولین به ما وعده داده است که تا پنج تیرماه پاداش هایمان را پرداخت کند که باید منتظر باشیم و ببینیم که چه اتفاقی می‌افتد.

وی در پاسخ به این سؤال که با توجه به دستور استاندار اصفهان مبنی بر حل مشکل پاداش مدال‌آوران بازی‌های آسیایی استان با کمک استانداری و اداره کل ورزش و جوانان اصفهان، آیا اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان حمایت لازم برای پرداخت پاداش‌ها را انجام داده است؟ گفت:استانداری و اداره ورزش جوان استان اصفهان قول پاداش به ما داده بودند که به آن عمل نشد و پرداختی آنها بسیار کمتر ارقام اعلام شده بود.

ملی‌پوش اصفهانی تیراندازی باکمان، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه من رشته خود را تغییر داده‌ام تمرینات سختی را انجام می‌دهم و تمام تلاش خود را برای موفقیت و ثبت رکورد در رشته جدید به کار خواهم بست.

بیشتر بخوانید:

خداحافظی‌ام کاملاً جدی بود

کد خبر 378715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.