تبدیل یک بانک متروکه به نمایشگاهی جذاب در برلین

هنرمندانی از سراسر جهان، بانکی متروکه در برلین را به یک نمایشگاه هنری پنج طبقه تبدیل کردند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، در برلین بانکی به نام  The Hausدر محله Kurfurstendamm برلین اخیرا به مکانی برای نمایش انواع آثار هنری تبدیل شده است. این مکان جدید که "Berlin Art Bang" نام دارد به معنای واقعی کلمه، مکانی هیجان‌انگیز از هنرهای زیبا در شهر برلین به شمار می‌رود. در مجموع تعداد ۱۶۵ هنرمند از ۷۰ کشور دنیا، در تبدیل این ساختمان خاکستری عظیم به یک نمایشگاه پرشور، رنگارنگ و هیجان‌انگیز، سهیم بوده‌اند.

در هر طبقه از این ساختمان آثار هنری مختلفی، از چیدمان‎های هنرمندانه گرفته تا نقاشی‌ها، از مجسمه‌ها گرفته تا هنرهای تعاملی، چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره نگه می‌دارد. جالب است بدانید که در این مکان استفاده از گوشی‌های تلفن همراه ممنوع است، که این امر به بازدیدکنندگان کمک می‌کند بدون پیش زمینه قبلی از تصاویر هنر آنجا در اینترنت، خود زیبایی این نمایشگاه را تجربه کنند.

پروژه تبدیل بانک متروکه The Haus به گالری هنر برای اولین بار توسط هنرمندانی به نام Kimo، Bolle، و Jorni آغاز شد. این سه هنرمند هیچ‌گاه برای پروژه‌هایی که انجام می‌دهند، دستمزدی دریافت نمی‌کنند و معمولا کارهای خود را به طور مشترک با سایر هنرمندان از سراسر جهان انجام می‌دهند. آن‌ها بر این باورند که باید به هنرهای خیابانی به اندازه کافی اهمیت داده شود و به همین دلیل هنرمندانی که آمادگی خود را برای همکاری با این سه هنرمند در جهت تبدیل بانک به نمایشگاه اعلام کردند، هیچ دستمزدی نیز دریافت نکردند. جالب این که آثار هنری موجود در این نمایشگاه نیز قابل فروش نیستند. به طور کلی، شعار هنرمندان نمایشگاه "Berlin Art Bang" این بود؛ هنر به خاطر هنر، به این معنی که آن‌ها فقط برای حفظ ارزش هنر، به خلق آثار هنری در این گالری پرداخته‌اند.

کد خبر 378650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.