مسئولیت مدیران، سنگین‌تر از هر زمانی است

نجف‌آباد- امام‌جمعه نجف‌آباد گفت: در شرایط بسیار حساسی به سر می‌بریم که می‌تواند پیروزی نهایی حق و حقیقت را رقم بزند و در این شرایط مردم به بهترین شکل ممکن وظیفه خود را انجام داده و خواهند داد و این مدیران کشور هستند که باید متوجه سنگینی وظیفه خود باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نجف‌آباد، حجت‌الاسلام مصطفی حسناتی در خطبه‌های نماز عید فطر این شهرستان، اظهار کرد: بسیاری از بزرگان دینی، ماه رمضان را آغازی برای تزکیه نفس در طول سال می‌دانند و بایستی با حفظ و تقویت عادات حسنه شکل گرفته در این مدت، زمینه رشد فکری و فرهنگی در طول سال را فراهم کنیم.

حسناتی ادامه داد: در طول ۴۰ سال اخیر دستاوردهای بسیار خوبی داشته‌ایم، ولی هنوز مشکلاتی به‌ویژه در حوزه اقتصاد وجود دارد که رفع آن‌ها با کار و تلاش شبانه‌روزی مدیران در رده‌های مختلف امکان‌پذیر خواهد بود.

وی همچنین با هشدار در خصوص تاثیر پذیرفتن از شایعات ادامه داد: برخی تلاش دارند از هر موضوعی برای ایجاد شبهه در ذهن مردم استفاده کنند که یکی از آخرین نمونه‌های آن موضوع استهلال ماه است، برخی عامدانه و آگاهانه در پشت‌پرده این ماجراها فعالیت کرده و تعدادی نیز تحت تاثیر جو ایجاد شده قرار می‌گیرند.

امام‌جمعه نجف‌آباد اضافه کرد: خوشبختانه با کارهای بسیار خوبی که در عرصه‌های نظامی و دفاعی صورت گرفته، در حال حاضر به یک بازدارندگی موثر در این عرصه دست پیدا کرده‌ایم به طوری که کارشناسان اعتراف می‌کنند که احتمال حمله نظامی به ایران تقریبا صفر است. گفته شده آمریکا اگر بخواهد یک گلوله در منطقه بر ضد ایران شلیک کند، باید خود را برای حداقل یکصد تریلیون دلار خسارت آماده نماید.

کد خبر 378243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.