عربستان دنبال ضربه زدن به ایران است/وجهه اجتماعی کشور در فینال جام حذفی صدمه دید

بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن گفت: امیدوارم در آینده اتفاقاتی بیافتد که بتوانیم در کشورهای عربی بازی کنیم. ما مشکلی برای بازی در عربستان نداریم و مطمئنم مشکلی برای تیم‌های عربی در ایران به وجود نمی‌آید.

قاسم حدادی فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با وضعیت تیم فوتبال ذوب آهن، اظهار کرد: شش یا هفت نفر از بازیکنان ذوب آهن قراردادشان با این تیم تمام شده است و بازیکن آزاد به حساب می‌آیند که باشگاه باید در موردشان تصمیم بگیرد؛ دو نفر از این بازیکنان از ذوب آهن جدا شدند که بازیکنان تأثیرگذاری در تیم بودند، خیلی دوست داشتم که آن‌ها در تیم بمانند اما حرفه‌ای هستند و خودشان تصمیم گرفتند جدا شوند و برایشان آرزوی موفقیت می‌کنیم.

وی به اضافه شدن بازیکنان جدید اشاره کرد و گفت: آن‌ها به علت سربازی از تیم جدا شدند و بازیکنان با کیفیتی بودند که شنیده‌ام به ذوب آهن برگشته‌اند و می‌توانند در ادامه راه به ما کمک کنند.

کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن به حضور سبزپوشان در مرحله حذفی آسیا اشاره کرد و گفت: امسال شرایط همینطور بود. هیچ‌کس حتی فکرش را نمی‌کرد به توانیم از گروهمان صعود کنیم؛ خدا را شکر که صعود کردیم و توانایی‌هایمان را نشان دادیم.

حدادی فر ادامه داد: تنها نماینده و پرچم دار کشور در بازی‌های آسیایی هستیم. الاتحاد عربستان در فصل نقل و انتقالات بازیکنان خوبی را جذب خواهد کرد و به همین دلیل باید ذوب آهن از بازیکنان خوبی استفاده کند تا بتواند مقابل تیم‌های آسیایی نتایج خوبی را به دست بیاورد؛ امیدوارم  بتوانیم بازی خوبی در آسیا از خودمان به نمایش بگذاریم و تمام تلاشمان را انجام خواهیم داد.

ورود مسائل سیاسی به ورزش اشتباه است

وی در رابطه با میزبانی ذوب آهن در کشور دیگر مقابل تیم‌های عربستانی، گفت: دوست داریم در کشور خودمان میزبان تیم‌ها باشیم و از شرایط میزبانی به بهترین شکل استفاده کنیم؛ این تصمیمی است که AFC گرفته است و امیدوارم مسئولان کشور در رابطه با این مسئله کاری انجام دهند. رفتن به کشوری دیگر سخت است و ورود مسائل سیاسی به ورزش اشتباه است؛ عربستان به دنبال دامن زدن به اینگونه مسائل و ضربه زدن به ایران است.

هافبک تیم فوتبال ذوب آهن تصریح کرد: امیدوارم در آینده اتفاقاتی بیافتد که بتوانیم در کشورهای عربی بازی کنیم. نه ما مشکلی داریم در عربستان  بازی کنیم و مطمئنم مشکلی برای تیم‌های عربی در ایران به وجود نمی‌آید؛ در گذشته تیم‌های عربی خیلی راحت می‌آمدند در شهر ما بازی می‌کردند و امیدواریم شرایط هرچه سریع‌تر بهتر شود.

برای فینال پای تلویزیون بودم حرص می‌خوردم چه برسد مسئولان!

حدادی فر به حواشی به وجود آمده در فینال جام حذفی فوتبال اشاره کرد و گفت: ناراحت شدم و جای تأسف دارد که در ایران چنین اتفاقاتی بی افتد؛ مردم ناراحت شدند و به وجه اجتماعی کشورمان صدمه دید و فوتبال کشور زیر سوال رفت؛ مسئولان برگزاری مسابقات می‌توانستند با مدیریت و برنامه ریزی خوب، فوتبال را اجرا کنند که متأسفانه اتفاقات شب گذشته به وجود آمد که در شأن مردم کشورمان نبود.

وی ادامه داد: نباید مشکلات را گردن هواداران بیندازیم و همه این مسائل به مدیریت بر می‌گردد؛ در گذشته  این اتفاقات با ابعاد کوچک تر  افتاده و شب گذشته نهایتش را دیدیم. پای تلویزیون بودم حرص می‌خوردم چه برسد مسئولان!

دوست دارم در ذوب آهن خداحافظی کنم

حدادی فر در پاسخ به این سوال که تا چه زمانی در مستطیل سبز بازی می‌کند؟ گفت: زمانش هنوز معلوم نیست، فکر می‌کنم با شرایطی که دارم می‌توانم دو سال بازی کنم و می‌خواهم تا زمانی که بازی می‌کنم مفید باشم؛ از کودکی در این تیم بودم و دوست دارم در این تیم خداحافظی کنم.

بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن خاطرنشان کرد: از هواداران تیم تشکر می‌کنم که در این فصل از ما حمایت کردند و شرمنده‌ایم که نتوانستیم یک هدیه کوچک به آن‌ها بدهیم.

کد خبر 378118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.