۵۴۰ پایگاه بهزیستی در اصفهان زکات و فطریه را جمع‌آوری می‌کنند

معاون امور مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان اصفهان گفت: بهزیستی استان اصفهان برای روز عید فطر ۵۴۰ پایگاه و یک هزار و ۱۰۰ صندوق برای سطح استان پیش‌بینی کرده است که از صبح روز عید همکاران در این پایگاه‌ها برای جمع‌آوری زکات فطره مستقر خواهند بود.

علی اصغر شاهزیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص تمهیدات بهزیستی برای جمع‌آوری زکات فطریه رمضان، اظهار کرد: بهزیستی استان اصفهان برای روز عید فطر ۵۴۰ پایگاه و یک هزار و ۱۰۰ صندوق برای سطح استان پیش‌بینی کرده است که از صبح روز عید همکاران در این پایگاه‌ها مستقر خواهند بود.

وی با بیان اینکه بهزیستی استان اصفهان در سال گذشته حدود ۶۵۰ میلیون تومان زکات فطریه جمع‌آوری کرد، افزود: این مبلغ در ادارات بهزیستی و موسسات خیریه وابسته به بهزیستی جمع‌آوری شد، موسسات خیریه‌ای که از بهزیستی مجوز دارند اجازه جمع‌آوری صدقات و زکات فطریه را دارند که مبلغ سال قبل با کمک آنها بود که این خیریه‌ها مبالغ جمع شده را در راه اهداف خود که در راستای اهداف بهزیستی است هزینه می‌کنند.

معاون امور مشارکت‌های بهزیستی استان اصفهان در خصوص محل هزینه شدن مبالغ زکات فطریه تصریح کرد: مبالغ جمع‌آوری شده برای تامین هزینه‌های معیشت، درمان، اشتغال، مسکن، ازدواج مددجویان و همه اموری که بر عهده بهزیستی در امور تامین نیازمندان قرار داده شده است هزینه می‌شود.

وی با ابراز قدردانی از کمک خیران استان اصفهان گفت: سامانه‌ای برای واریز زکات فطره درنظر گرفته نشده است، به دلیل اینکه این ذکات فطره باید به صورت نقدی به دست نیازمندان برسد اجازه واریز مبالغ به حساب بانکی را نداریم و ترجیحا همه افراد تا ظهر روز عید فطر مبلغ فطریه خود را به پایگاه‌های مستقر بهزیستی در شهرها و شهرستان‌ها پرداخت کنند.

کد خبر 378007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.