حضور پرشور مردم در راهپیمایی، کافران را به خشم آورد

برخوار- امام جمعه دولت آباد با تشکر از حضور مردم در راهپیمائی روز جهانی قدس گفت: مردم قدمی برنداشتند مگر اینکه برای آنها عمل صالح نوشته شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان برخوار حجت الاسلام سید حسین محمود آبادی با ذکر این کلام قرآن که مومنان هیچ قدمی که کافران را به خشم آورد بر نمی‌دارند و هیچ چیزی از دشمن به آنها نمی رسد مگر اینکه برای آنان عمل صالح نوشته می شود و خداوند پاداش نیکوکاران را ضایع نمی کند افزود: مردم عزیز با حضور بی نظیر خود در راهپیمائی روز قدس وظیفه شرعی و انسانی خود را انجام دادند و مطمئن باشند باعث یأس دشمنان اسلام شده و مردم مظلوم و مسلمان فلسطین را امیدوار کرده اند.

امام جمعه دولت آباد افزود: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ها سبب شده که بیش از هفتاد سال مردم مظلوم فلسطین در مقابل دنیای استکبار، خصوصاً رژیم صهیونیستی ایستادگی کنند.

حجت الاسلام محمود آبادی گفت: ترس و وحشتی که امروز در بین سردمداران رژیم صهیونیستی است، بیشتر از گذشته شده، چون نیروهای مقاومت در فلسطین و نوار غزه مسلح به سلاحهایی مثل راکت و موشک شده اند که لرزه بر اندام آنها می اندازد.

وی اظهار کرد: مقاومت مردم فلسطین ثابت کرده است که مردم هستند که سرنوشت خود را تعیین می کنند نه کسانی که در بحرین جمع می شوند و می خواهند معامله قرن را عملی کنند.

امام جمعه دولت آباد گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، معامله قرن صورت نخواهد گرفت و یک بار دیگر طعم شکست را خواهند چشید و همانطور که جریان مقاومت در مقابل داعش که ساخته دست استکبار بود ایستاد و آنها را شکست داد، در مقابل کسانی که معامله قرن را انجام می دهند، خواهد ایستاد و نخواهد گذاشت که به پیروزی دست یابند.

وی افزود: جلسه های مقام معظم رهبری در ماه مبارک رمضان، ارتباط مستقیم با مردم است که حاکم اسلامی نباید از مردم فاصله بگیرد، و از فرمایشات ایشان مشخص است که از مردم و وضعیت آنها کاملاً مطلع هستند و  این قبیل جلسات نشان دهنده عدم فاصله حاکم اسلامی و ولی فقیه با مردم است.

حجت الاسلام محمود آبادی گفت: مطالبی که رهبری اشاره کردند را تا به حال کسی بیان نکرده است و نشان دهندۀ عمق دغدغه ای است که نسبت به پیشرفت کشور دارند.

وی اظهار کرد: در جلسه ی رهبری با اساتید دانشگاه، پیرامون سیاه نمائی دشمن در مورد پیشرفت علمی کشور تذکر دادند و فرمودند: عده ای از روی خباثت و خیانت در صدد هستند که پیشرفتهای علمی کشور را نادیده بگیرند و کم رنگ کنند.

امام جمعه دولت آباد تصریح کرد: اگر ملت ایران پیشرفت علمی نداشت، در زمینه های گوناگون پیشرفت نمی کرد  و در هر زمینه ای که بررسی شود می بینیم نسبت به چهل سال قبل پیشرفتهای جهشی و خیره کننده ای داشتیم، نباید گوش به حرف دشمن بدهیم، کار دشمن سیاه نمائی و ایجاد جنگ روانی است که در این جنگ هم شکست خواهد خورد.

وی با گرامیداشت ۱۴ خرداد سالروز رحلت امام عظیم الشأن انقلاب گفت: امام راحل میراثی را از خود بر جای گذاشت که دنیا را به سمت معنویت و احکام الهی کشانید و پیروزی و بقای انقلاب اسلامی مرهون رهبری های امام راحل عظیم الشأن است که به روح آن عزیز سفر کرده سلام و درود می فرستیم و آرزوی علو درجات برای ایشان داریم.

حجت الاسلام محمود آبادی افزود: ۱۵ خرداد ماه سالروز قیام خونین مردم و خلق حماسه در سال ۱۳۴۲ است که یاد و خاطرۀ شهدای گرانقدر آن را گرامی می داریم.

وی از آغاز فعالیت حوزه علمیه برادران در شهر دولت آباد  خبر داد گفت: حوزه های علمیه مرکز مهم نشر معارف الهی هستند. فرزندان خود را به ثبت نام و آموزش در این مراکز تشویق کنیم چرا که حوزه های علمیه بوده اند که با تربیت طلاب نگذاشتند اسلام ناب محمدی(ص) بی خاصیت شود.

کد خبر 377778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.