اگر لاغر هستید این گونه لباس بپوشید

بیشتر اوقات فکر می‌کنیم فقط آن‌هایی که اضافه وزن دارند باید به گونه‌ای لباس بپوشند تا لاغرتر به نظر آیند و ایرادهای اندامشان پنهان شود. اما این یک واقعیت است که با پوشش درست ومناسب، می‌توان بسیاری از عیوب اندامی را از نظرها دور نگه داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا،  اگر بیش از اندازه لاغر هستید و دوست دارید هیکلتان متناسب به نظر آید، این نکات را در انتخاب پوششتان رعایت کنید:

اگر فکر می‌کنید لباس‌های بیش از اندازه گشاد و وِل، لاغری شما را پنهان می‌کند، سخت در اشتباه هستید. این لباس‌ها شما را پیر و خمیده نشان می‌دهد. لباس‌های تنگ و چسبان هم برای لاغرها مناسب نیست، زیرا آنها را از آنچه هستند، استخوانی‌تر می‌کند. بهترین انتخاب برای شما، لباس‌های اندازه هستند.

لاغری در قسمت بازوها خود را بیش از جاهای دیگر نشان می‌دهد. برای درشت‌تر نشان دادن بازوها می‌توان لباس‌هایی پوشید که آستین‌های حجیم و پف دار دارند. لباس‌های آستین خفاشی هم انتخاب مناسبی برای افراد لاغر هستند.

بهتر است افراد لاغر از پارچه‌های طرحدار در پوشش خود استفاده کنند. گل‌های درشت، خطوط افقی در طرح و در برش، و طرح‌های درشت، هیکل افراد لاغر را متناسب‌تر نشان می‌دهد. پارچه‌های ساده، اندام را باریک‌تر نشان می‌دهند.

هر قسمت از اندامتان را که می‌خواهید درشت‌تر به نظر آید، با یک چین و پیلی اصلاحش کنید. اگر بالا تنه ظریفی دارید، چند چین ریز یا یک پاپیون می‌تواند این ظریف بودن را جبران کند. در ضمن از پوشیدن لباس‌های یقه هفت هم پرهیز کنید چون اندام را کشیده‌تر و باریک‌تر نشان می‌دهند.

شلوارهای لوله تفنگی بیش از اندازه تنگ و چسبان، اندام را لاغرتر می‌کنند. بهترین گزینه برای این دسته از افراد، شلوارهایی هستند که از قسمت ساق به پایین کمی گشاد می‌شوند.

چند لایه لباس پوشیدن، لاغری را پنهان می‌کند. مثلاً پوشیدن پیراهن زیر یک ژیله، تغییر محسوسی در اندام به وجود می‌آورد؛ همچنین توجه به رنگ های روشن خیلی اهمیت دارد چراکه همان قدر که رنگ‌های تیره اندام را باریک‌تر نشان می‌دهند، رنگ‌های روشن، اندام را تو پرتر از آنچه هست جلوه می‌دهند.

کد خبر 377700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.