تکلیف مسلمانان همراهی با هر ندای عدالتخواهانه‌ای است

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تکلیف مسلمانان دفاع از مظلوم و همراهی با هر ندای عدالتخواهانه‌ در جهان است.

علیرضا نصراصفهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص اهمیت روز جهانی قدس اظهار کرد: آموزه‌های دینی به همه مسلمانان این دستور را می‌دهد که در مقابل زیاده‌خواهی، استکبار و زورگویی بایستیم و به هیچ وجه نباید تن به ذلت دهیم.

وی افزود: ما باید برای مظلومان یار و یاور و برای ظالمان دشمن باشیم.

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه دشمنی ما با زورگویان و در راس آنها آمریکا و اسرائیل ادامه دارد، گفت: ظلم و ستم این دو رژیم منحوس همچنان ادامه دارد و روز به روز تشدید می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه توهین مستکبران جهانی به ملت‌های مظلوم جهان ادامه دارد، تصریح کرد: این رفتار فراگیر است و نسبت به همه کشورهای مظلوم در سراسر جهان انجام می‌شود.

نصراصفهانی با بیان اینکه ما بر اساس تکالیفی که داریم باید در برابر این ظلم بایستیم، ادامه داد: یکی از مصادیق مقاومت، حضور در راهپیمایی روز قدس است، ما در برابر هرگونه استثمار و استکبار همراه با هر ندای عدالتخواهانه‌ای می‌ایستیم.

وی با تاکید بر اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری در کشور نیاز به وحدت و همدلی داریم، افزود: مردم ایران علی رغم اختلافات سیاسی، قومی و فکری در تقابل با زورگویان با یکدیگر وحدت دارند و امیدواریم این وحدت بار دیگر روز جمعه با انگیزه و انسجامی بیشتر برای دفاع از حق مظلومان فلسطین به نمایش گذاشته شود.

کد خبر 377684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.