از هفده سالگی فوتبال بازی می‌کنم اما چنین صحنه‌هایی را ندیده بودم

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نیمکت ما در بیشتر دقایق آرام بود و تا حدی که می‌توانستیم خود را کنترل کردیم اما نمی‌شد رفتارهای نیمکت سپاهان را بی‌پاسخ بگذاریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن خلیلی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل تیم فوتبال سپاهان و صعود به فینال جام حذفی، اظهار کرد:  اتفاقات ورزشگاه آزادی، امروز در ورزشگاه نقش جهان توسط تماشاگرنماها افتاد.

وی افزود: ما از دیروز سعی کردیم تابع تصمیم شورای تامین باشیم با این حال قانون ۵۰ - ۵۰ ظرفیت ورزشگاه را به ۷۰ - ۳۰ تبدیل کردند و امروز نیز بلیط هواداران پرسپولیس را از پنج هزار تومان به ۱۰ هزار تومان افزایش دادند که نسبت به آن اعتراض کردیم.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه این بازی تنها یک تک بازی نیست و فوتبال ادامه دارد، افزود: تنش‌ها در فضای مجازی به این حوادث دامن زد درحالی که مردم دوست داشتند فوتبال ببینند اما شاهد رفتارهایی مانند شکستن شیشه اتوبوس بودند.

وی درباره جو متشنج نیمکت پرسپولیس در این بازی توضیح داد: نیمکت ما در بیشتر دقایق آرام بود و تا حدی که می‌توانستیم خود را کنترل کردیم اما نمی‌شد رفتارهای نیمکت سپاهان را بی‌جواب بگذاریم.

خلیلی با بیان اینکه تنش‌ها بیشتر داخل زمین و روی جایگاه‌ها بود نه کنار زمین، ادامه داد: باید فرهنگ‌سازی شود تا دیگر این صحنه‌ها را در ورزشگاه‌ها نبینیم؛ از هفده سالگی فوتبال بازی می‌کنم ولی چنین صحنه‌هایی را تابه حال ندیده بودم.

کد خبر 377649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.