۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳
اول ایمنی بعد کار

معاون فنی و پردازش سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گفت: دوره آموزشی اصول ایمنی کار برای کارگران شرکت‌های پیمانکار کارخانه تولید کود آلی برگزار شده است.

مجید قاسمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نخستین دوره آموزشی با عنوان ایمنی محیط کار برای کارگران مشغول در خطوط کارخانه و با همکاری اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی برگزار شد.

وی افزود: کارگران مشغول در کارخانه پردازش پسماند در این دوره دو روزه مبانی مربوط به قوانین اداره کار، حوادث و شبه حوادث حین انجام کار، روش­‌های پیشگیری از وقوع حادثه، شناخت مقصر حوادث و سایر موارد ایمنی را فرا گرفتند.

معاون فنی و پردازش سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان ادامه داد: در این دوره آموزشی کارگران از ضرورت رعایت اصول ایمنی از جمله استفاده از ماسک، کلاه، دستکش همچنین رعایت حریم خطوط محله‌های دیگر آگاه شدند.

قاسمی با اشاره به هدف برگزاری این دوره آموزشی، گفت: این دوره دو روزه با هدف کاهش خطرات در حین انجام کار، افزایش ایمنی با رعایت اصول استاندارد و کاهش حوادث و اتفاقات ناشی از بی احتیاطی یا نبودآگاهی برگزار شده است.

وی تصریح کرد: در این دوره آموزشی، ۲۵ کارگر حضور داشته و علاوه بر مباحث ایمنی و قوانین مربوط به کار، چگونگی به کارگیری کمک­‌های اولیه در صورت وقوع حادثه نیز به آنان آموزش داده شده است.

کد خبر 377406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.