شناسایی و پایش آنلاین موارد ناایمن HSE در ۴ پایانه مسافربری برون شهری

فرآیند شناسایی خطرات و ارزیابی ریسک‌های ایمنی، بهداشت و محیط زیست با همکاری کارشناسان مشاور واحد HSE سازمان پایانه ها در پایانه های غرب، جنوب، شرق و بیهقی و ستاد مرکزی انجام شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران، ممیزی‌های دوره‌ای و منظمی که توسط کارشناسان اداره ایمنی، بهداشت و محیط زیست سازمان به صورت مستمر صورت می گیرد، برای نخستین‌بار با استفاده از اپلیکیشن موبایلی و به صورت آنلاین در یک دوره ۱۵ روزه انجام شد.

مسعود هاتف‌پور، سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه شهری سازمان اظهار کرد: در این فاز شناسایی و پایش موارد عدم انطباق و اقدامات اصلاحی توسط کارشناسان به صورت آنلاین ثبت و قابل رصد و پیگیری است.

وی از دیگر مزایای استفاده از این نرم افزار را کاهش خطای انسانی در ثبت موارد، امکان گزارش‌گیری لحظه‌ای، کنترل موارد نا ایمن با ریسک بالا، مقایسه و بررسی رفع مغایرت‌ها و روند اثربخشی ارزیابی‌ها دانست.

هاتف‌پور تصریح کرد: ارزیابی ریسک به صورت یک فرآیند مستمر در پایانه‌ها در حال انجام است و در این مرحله از فرآیند، ارزیابی فاکتورهای ریسک HSE از انبار و دفاتر تعاونی‌ها و شرکت‌های مسافربری با بازدیدهای حضوری انجام و موارد پس از بررسی و تحلیل گزارش‌گیری برای اجرای اقدامات اصلاحی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

کد خبر 377363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.