ذوب آهن برای فصل آینده با من صحبتی نکرده است/ بعد از بازی النصر به پیشنهادات فکر می‌کنم

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت:بعد از بازی با النصر بازیکن آزاد هستم، پیشنهادهایی وجود دارد که بعد از آن بازی به آنها فکر می‌کنم.

سیدمحمدرضا حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با وضعیت تیم ذوب‌آهن پیش از بازی با النصر و شرایط این بازی اظهار کرد: تمرینات بسیار خوب و بانشاطی را پشت سر می‌گذاریم چرا که به هدفگذاری نیم فصل دوم تیم که کسب رتبه ششم در لیگ و صعود از گروه در مسابقات آسیایی بود، رسیدیم.

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: بازیکنان تیم در فرم بسیار خوب و آمادگی کامل هستند و در بازی با النصر با تمام توان به میدان خواهیم رفت. این بازی برای سرگروهی بسیار مهم است و همچنین جنبه حیثیتی بین ما و عربستان دارد، امیدواریم این بازی را با پیروزی پشت بگذاریم و با اقتدار از گروه صعود کنیم.

وی در پاسخ به سؤالی درباره اینکه ذوب‌آهن تا چه مرحله‌ای در رقابت‌های آسیایی می‌تواند پیش رود، اظهار کرد: بازی‌های آسیایی در یک فصل ورزشی تمام نمی‌شود و این منجر به تغییرات زیاد در تیم‌های مختلف خواهد شد؛ با توجه به این شرایط خیلی سخت است که تیمی از ایران به مراحل پایانی برسد. رسیدن به مراحل بالا مستلزم حفظ اسکلت و تقویت تیم و بهبود شرایط مالی باشگاه است.

مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن با اشاره به اضافه شدن سه بازیکن سرباز به ذوب آهن در فصل آینده، تصریح کرد: هر سه بازیکن در ذوب آهن شاخص و تاثیرگذار تیم بودند، قطعا برگشتن این سه بازیکن خبر خوبی برای تیم است که به تیم ذوب آهن کمک بسیاری خواهد کرد.

حسینی درباره شایعاتی مبنی بر پیشنهاداتی که از استقلال، پرسپولیس و سپاهان دارد، تاکید کرد: به دلیل اینکه پس از بازی آخر، بازیکن آزاد هستم پیشنهادهایی وجود دارد. بعد از بازی با النصر درباره فصل بعد تصمیم‌گیری خواهم کرد. تا این لحظه برای فصل آینده از طرف باشگاه ذوب‌آهن صحبتی با من نشده است، البته باشگاه ذوب‌آهن خانه من است. دو پیشنهاد غیررسمی نیز از خارج کشور وجود دارد اما تا الان پیشنهاد رسمی نیامده است.

کد خبر 377179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.