افتتاح ایستگاه آتش‌نشانی اطشاران پس از ماه رمضان

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از پیشرفت ۹۵ درصدی عملیات احداث ایستگاه شماره ۲۵ آتش نشانی واقع در محله اطشاران خبر داد و گفت: این ایستگاه پس از ماه رمضان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

حمید شهبازی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ایستگاه شماره ۲۵ آتش نشانی واقع در محله اطشاران از سال ۹۴ کلنگ زنی شد، اما به دلیل وجود برخی مشکلات در مقطعی از زمان رها شده بود.

وی با بیان اینکه با دستور شهردار اصفهان پیگیری مسایل مربوط به ایستگاه شماره ۲۵ آتش نشانی در دستور کار منطقه ۱۰ قرار گرفت، افزود: از ۲۳ دی ماه ۹۷ با خلع ید پیمانکار قبلی و انعقاد قرارداد با پیمانکار جدید عملیات احداث این ایستگاه از سر گرفته شد و خوشبختانه تاکنون ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان تصریح کرد: در این منطقه حدود شش میلیارد تومان برای اجرای پروژه ایستگاه شماره ۲۵ آتش نشانی هزینه شده که سه میلیارد  و ۳۰۰ میلیون تومان آن برای خرید زمین و تجهیزات مورد نیاز هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: ایستگاه شماره ۲۵ آتش نشانی واقع در محله اطشاران پس از ماه مبارک رمضان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

شهبازی با اشاره به زمین گودبرداری شده و بلاتکلیف مانده در شهرک میلاد واقع در محله اطشاران، گفت: این پروژه مشارکتی به متراژ سه هزار و ۳۳۰ مترمربع قرار بود در پنج طبقه احداث و دو طبقه آن پارکینگ، یک طبقه تجاری، یک طبقه اداری و یک طبقه جهت امور فرهنگی با توجه به نیاز سرانه فرهنگی محله اطشاران اختصاص یابد، اما متأسفانه سرمایه‌گذار علی‌رغم تذکرات مکرر شهرداری اقدام موثری در روند پیشرفت پروژه انجام نداد، از این رو از طریق کمیسیون ماده ۳۸ اقدام و حکم خلع ید سرمایه گذار را دریافت کردیم.

وی ادامه داد: گودبرداری غیر اصولی در این پروژه باعث وارد شدن آسیب به کوچه های اطراف و ورزشگاه شهید رفیعی زده شده بود که با برنامه ریزی انجام شده و با ایجاد سازه نگهبان رفع خطر انجام شد و این ورزشگاه پس از چندین ماه تعطیلی از آغاز امسال شروع به فعالیت کرد.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: فرایند انتخاب سرمایه‌گذار جدید برای این پروژه در حال انجام است که امیدواریم در خردادماه سرمایه‌گذار انتخاب و پروژه فعال شود.

کد خبر 377128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.