هیئات مذهبی از ارکان فرهنگی نظام هستند

سمیرم _ رییس شورای هیئات مذهبی شهرستان سمیرم گفت: نقش مبارزاتی هیئات مذهبی از سال ۱۳۴۲ تا پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین هشت سال دفاع مقدس و پس از آن در همه عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و مذهبی قابل ملاحظه و مورد توجه است.

مرتضی افشاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و لیالی قدر، اظهار کرد: همواره در طول تاریخ هیئت‌های مذهبی نقش بسزایی در ترویج مبانی دینی داشته‌اند.

افشاری خادمی و ذاکری اهل‌بیت را یکی از ارزنده‌ترین درجات انسانی دانست و خاطرنشان کرد: نقش مبارزاتی هیئات مذهبی از سال ۱۳۴۲ تا پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین هشت سال دفاع مقدس و پس از آن در همه عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و مذهبی قابل ملاحظه و مورد توجه است.

رییس شورای هیئات مذهبی شهرستان سمیرم افزود: هیئات مذهبی همچون سپری در برابر بدخواهان و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده‌اند و هرکجا احساس کرده‌اند که برای حفظ آرمان‌های نظام باید در میدان حضور پیدا کنند حضوری گسترده و چشمگیر از خود به نمایش گذاشته‌‍اند.

افشاری همچنین با اشاره به اقدام رییس جمهور آمریکا علیه سپاه پاسداران، تأکید کرد: سپاه پاسداران نهادی مقدس است که شالوده آن مزین به مبانی آیات کلام‌الله مجید است و همه اعضای آن در مکتب سیدالشهدا(ع) درس رشادت، شجاعت و ایثار و از خودگذشتگی را آموخته‌اند.

کد خبر 377060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.