مارک ویلموتس رسما سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شد

حساب توییتر سفارت ایران در بلژیک با انتشار پستی خبر امضای قرارداد فدراسیون فوتبال ایران با «مارک ویلموتس» بلژیکی را تایید کرد.

به گزارش ایمنا، حساب کاربری توییتر سفارت ایران در بلژیک با انتشار پستی نوشت: «مارک ویلموتس» بلژیکی حالا به طور رسمی و با قراردادی به مدت سه سال، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران است.

قرارداد این همکاری امروز (چهارشنبه) مابین «مهدی تاج» رئیس فدراسیون فوتبال ایران و ویلموتس در بروکسل امضا شد.

این خبر در حالی منتشر شد که شبکه HLN امروز در گزارشی نوشته بود که مارک ویلموتس سرمربی ۵۰ ساله بلژیکی ممکن است به پیشنهاد هدایت تیم ملی ایران پاسخ مثبت ندهد.

HLN در ادامه گزارش خود نوشته بود: سرمربی اسبق تیم ملی بلژیک هفته گذشته به ایران سفر و از تجهیزات تیم ملی این کشور بازدید کرد. مقامات فدراسیون فوتبال ایران قراردادی سه ساله را (تا سال ۲۰۲۲ همزمان با جام جهانی قطر)

به وی پیشنهاد دادند و این فدراسیون از توافق با ویلموتس خبر داد اما مرد بلژیکی بدون امضای هیچ قراردادی به بلژیک بازگشت.

در واقع بزرگ ترین مانع بر سر این قرارداد این است که فدراسیون فوتبال ایران از ویلموتس خواسته تا تقریبا به طور دائمی در ایران ماندگار شود تا عملکرد بازیکنان و مجموعه را زیر نظر داشته باشد.

این در حالی است که ویلموتس پیش تر تصور می کرد که اقامت وی در ایران موقت خواهد بود و صرفا به مواقع برگزاری بازی های ملی محدود خواهد بود؛ موضوعی که به مذاق ایرانی ها خوش نیامده بود.

کد خبر 376898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.