گام آخر سبزپوشان برای صدرنشینی

ذوب‌آهن سه‌شنبه (۳۱ اردیبهشت) به مصاف النصر عربستان می‌رود که با به دست آوردن حداقل امتیاز، می‌تواند به‌عنوان صدرنشین گروه A به مرحله بعد صعود کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ذوب‌آهن در آخرین دیدار مرحله گروهی باید از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه سه‌شنبه _۳۱ اردیبهشت‌ماه_ در ورزشگاه المپیک کربلا به مصاف النصر برود. ذوب‌آهن می‌تواند با پیروزی یا تساوی به‌عنوان صدرنشین به مرحله بعد صعود کند.

سبز پوشان ایران تنها نماینده شایسته کشور هستند و زمانی که استقلال و پرسپولیس تهران با بد شانسی از لیگ قهرمانان حذف شدند؛ توانستند در یک هفته مانده به پایان رقابت‌ها، صعود خود را به مرحله یک‌هشتم پایانی لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا مسجل کنند.

دیدار ذوب‌آهن مقابل النصر دشوار خواهد بود. تیم عربستانی در حالی قرار است به مصاف ذوب‌آهن برود که هفته گذشته توانست قهرمان لیگ حرفه‌ای عربستان شود و باروحیه‌ای مضاعف پا به میدان این رقابت بگذارد.

شکست النصر در بازی رفت  موجب شده است تا این تیم برای پیروزی به میدان بیاید، انگیزه بازیکنان النصر بعد از قهرمانی در لیگ حرفه‌ای عربستان بالا رفته است که این موجب می‌شود کار برای شاگردان منصوریان سخت شود.

ذوب‌آهن این روزها در شرایط آرمانی خود به سر می‌برد و بعد از انتخاب منصوریان به‌عنوان سرمربی این تیم به‌کلی نگاه‌ها به ذوب عوض شد. ذوب‌آهن در انتهای نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ برتر ایران در رده چهاردهم قرار داشت و کسی فکر نمی‌کرد ذوب‌آهن حتی بتواند از مرحله پلی‌آف صعود کند؛ در حال حاضر سبزپوشان لیگ برتر ایران را با بهترین رتبه‌ای که می‌توانستند، به پایان رساندند و قبل از دیدار با النصر با ۱۱ امتیاز صدرنشین گروه A بودند.

جنگندگی خط میانی سبز پوشان اصفهانی بر کسی پوشیده نیست ضمن اینکه ذوب‌آهن با در اختیار داشتن اوساگونا و ارسلان مطهری خط حمله زهرداری برای خود دست‌وپا کرده است؛ ذوبی‌ها در چهار چوب دروازه سنگربان مطمئنی مثل رشید مظاهری را درون دروازه خود دارند. در چهار بازی آخری که این دو تیم در مقابل هم قرارگرفته‌اند ذوب‌آهن پیروز میدان بوده‌ است.

شاگردان منصوریان اگر در این دیدار از هوش و استعداد خود استفاده کنند و بتوانند در این بازی با دست‌پر به خانه برگردند، در مرحله بعدی لیگ قهرمانان قرعه آسان‌تری به آن‌ها می‌خورد.

کد خبر 376579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.