کسب ۱۱ عنوان توسط شهرداری اصفهان در جشنواره روابط عمومی‌ها

شهرداری اصفهان در چهاردهمین جشنواره روابط عمومی های استان، موفق به کسب چهار دیپلم افتخار و رتبه شاخص، دو رتبه برتر، دو گواهی تقدیر، دو رتبه سرآمد و یک تندیس در بخش رتبه های برگزیده شد.   

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، در اختتامیه این جشنواره که با حضور دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور، استاندار اصفهان، شهردار اصفهان و دیگر مسئولان برگزار شد، اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان در بخش نوآوری و فعالیت های پیشرو، ارتباطات رسانه ای، برنامه ریزی و ارزیابی، تحقیق و پژوهش، اطلاع رسانی و افکارسنجی، روابط عمومی دیجیتال، محتواسازی، رویدادپردازی و مسئولیت اجتماعی و سازمان قطار شهری اصفهان و حومه در بخش برنامه ریزی و ارزیابی، اطلاع رسانی و افکارسنجی، روابط عمومی دیجیتال، محتواسازی و رویدادپردازی موفق به کسب رتبه سرآمد روابط عمومی های استان شدند.   

در بخش نوآوری، فعالیت های پیشرو و محتواسازی، تحقیق و پژوهش، رویدادپردازی، دیپلم افتخار جشنواره به سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری اصفهان، شهرداری منطقه سه، شهرداری منطقه ۶ و شهرداری منطقه ۱۰ اصفهان تعلق گرفت.

گواهی تقدیر از حضور فعال در این دوره به سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان و سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری اصفهان اهداء شد.   

همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان در بخش روابط عمومی دیجیتال و مسئولیت اجتماعی و معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان در بخش روابط عمومی دیجیتال، محتواسازی و رویدادپردازی موفق به کسب تندیس، لوح سپاس و رتبه برتر این جشنواره شدند.  

سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان نیز در بخش نوآوری و فعالیت های پیشرو، اطلاع رسانی و افکارسنجی، روابط عمومی دیجیتال، ارتباطات رسانه ای، محتواسازی و رویدادپردازی، موفق به دریافت تندیس، لوح سپاس و رتبه برگزیده جشنواره شد.

کد خبر 376574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.