نظارت ویژه بر ایمنی ۲۳۰ محوطه بازی کودکان

مدیر بهینه‌سازی، تعمیرات و نگهداری تأسیسات شهری شهرداری اصفهان گفت: بیش از ۲۳۰ محوطه بازی کودکان در طبقه بندی سنین مختلف در پارک‌های اصلی و فرعی شهر اصفهان وجود دارد که نظارت ویژه‌ای بر ایمنی آنها انجام می‌شود.

امیرحسین ملک‌پور در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به اینکه میزان استفاده از تجهیزات محوطه بازی کودکان در فصول بهار و تابستان بسیار بیشتر از دیگر فصول است در قالب نیروهای پیمانکار تأسیسات، دستگاه نظارت مدیریت بهینه سازی و کارشناسان HSE شهرداری اصفهان، ایمنی این محوطه‌ها را به صورت روزانه بازدید کرده تا عیوب احتمالی بلافاصله با تمهیدات ویژه برطرف شود.

وی افزود: همچنین در سال‌های گذشته کارگروهی متشکل از کارشناسان این مدیریت و سازمان آتش نشانی اقدام به بازدیدهای تخصصی از مجموعه‌های بازی کودکان بر اساس استانداردهای ملی ایران کرده‌اند.

مدیر بهینه‌سازی، تعمیرات و نگهداری تأسیسات شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: با توجه به تعداد بالای تجهیزات و تأسیسات شهری، شعار مدیریت بهینه‌سازی خدمات شهری «نگهداری پیشگیرانه» است در واقع نگهداری از تجهیزات شهری باید به درستی انجام شود تا نیازی به تعمیرات و تعویض نباشد.

وی با بیان اینکه در سطح شهر اصفهان ۴۸۰ آبنما، ۵۰ هزار پایه چراغ روشنایی و تعداد زیادی وسایل حرکت درمانی و سایت‌های بازی کودکان وجود دارد که هر کدام دارای کد مخصوص هستند، ادامه داد: این امکانات به صورت مستمر رصد و زمان تعمیر و تعویض آنها اعلام میشود.

ملک‌پور خاطرنشان کرد: با استفاده از نرم‌افزار سامانه مدیریت نگهداری و تعمیرات تجهیزات و تاسیسات شهری شهرداری اصفهان که سازمان فاوا طراحی کرده، تجهیزات و امکانات خدمات شهری در محل کنترل، و به صورت آنلاین آمار و اطلاعات آنها برای پیمانکار ارسال می‌شود تا برای تعمیرات و تجهیزات اقدام کند.

وی ادامه داد: با استفاده از این نرم‌افزار هزینه‌های خدمات شهری تا حد زیادی کاهش می‌یابد.

کد خبر 376456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.