نماد ٥ و افتخار هتریک شریک پیدا کرد

صد و نود و نهمین شماره رسانه الکترونیک"فوتبال اصفهان" منتشر شد.

"نماد ٥ و افتخار هتریک شریک پیدا کرد" عنوان اصلی این رسانه است که به سومین فصل پیاپی قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر اشاره دارد؛ افتخاری که در فصل نهم تا یازدهم تنها سپاهان توانسته بود آن را به دست آورد و هتریک نماد کری خوانی هواداران سپاهان شده بود. از سوی دیگر پرسپولیس با قهرمانی این فصل تعداد قهرمانی‌های این تیم در لیگ برتر به عدد ٥ رسید، آماری که قبل از آن تنها سپاهان توانسته بود به دست آورد.

"دوری سپاهان از لیگ قهرمانان به پایان رسید" دیگر عنوان مهم این رسانه الکترونیک است که به سه فصل غیبت تیم فوتبال سپاهان از لیگ قهرمانان آسیا  اشاره دارد که اکنون با کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر حضور در رقابت‌های آسیایی را برای این تیم خبر می‌دهد.

"فقط و فقط بحث تلافی بود" دیگر عنوان صفحه اصلی صد و نود و نهمین  شماره "فوتبال اصفهان" است که به نقل از محمد خرمگاه مربی تیم فوتبال ذوب آهن بیان شده است که وی در خصوص اخراج علیرضا منصوریان در دقایق پایانی دیدار برابر نفت اظهار کرد: از فدراسیون فوتبال گله مندیم که چرا کارشناس داوری برنامه تلویزیونی را به عنوان ناظر این دیدار انتخاب می‌کند. اخراج منصوریان تنها تلافی آن مکالمه تلفنی بود که در برنامه تلویزیون بین ایشان و ناظر این دیدار اتفاق افتاد که با حرف‌های اشتباهی که زدند باعث از کوره در رفتن منصوریان و آن اتفاقات شدند.

"ذوب آهن برای حضور دوباره در عراق بیانیه داد" عنوان پایانی این رسانه الکترونیک است.

برای مشاهده صفحات فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 376351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.