بسته شدن تنگه هرمز منجر به فروپاشی اقتصاد آمریکا می‌شود

نطنز- امام جمعه نطنز گفت: بسته شدن تنگه هرمز توسط ایران منجر به فروپاشی اقتصادی آمریکا و اروپا خواهد شد زیرا آنها وابسته به نفت هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز ، حجت الاسلام روح الله امینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر نطنز با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان وکارگزاران نظام اظهار کرد: ایشان فرمودند که مطمئن باشید جنگی در کار نیست، جنگ نظامی در کار نیست. نه ما اهل جنگ هستیم و نه آمریکا حال جنگیدن دارد. بیخود بعضی‌ها دل مردم را خالی نکنند. برخی به دنبال اهداف خود بوده و می‌خواهند دل مردم را خالی کنند.

امم جمعه نطنز گفت : مقام معظم رهبری در مطلب دوم فرمودند از مذاکره نیز خبری نیست. بدانید که ما دیگر با آمریکا مذاکره‌ای نداریم. مذاکره با شیطان بزرگ، آمریکا سم است و یک بار نتیجه مذاکره با آمریکایی‌ها را دیدیم و دیگر مذاکره جایگاهی ندارد و مقاومت راهبرد اصلی ملت ایران است.

امام جمعه نطنز گفت: تمام تحرکات آمریکایی‌ها در منطقه خلیج فارس، راه انداختن جنگ روانی علیه ایران اسلامی  است.

امینی گفت: قدرت بالای دفاعی ایران و ترس از بسته شدن تنگه هرمز دو عاملی است که دشمن توانایی مقابله با ایران را ندارد .

وی گفت: بسته شدن تنگه هرمز توسط ایران منجر به فروپاشی اقتصادی آمریکا و اروپا خواهد شد زیرا آنها وابسته به نفت هستند.

امام جمعه نطنز در ادامه خطبه به مشکلات شهرستان نطنز اشاره کرد و گفت: از مسوولان استان اصفهان در خواست می کنیم مشکلات کارخانه بهار نطنز را که موجب تعطیلی و بیکاری بیش از ۱۰۰ نفر از کارگران شده را پیگیری کنند، چرا که بی تدبیری مسئولان شهرستان نطنز باعث این مشکل شد.

وی افزود: تعطیلی تنها استخر نطنز و همچنین بوی نامطبوع به خاطر پکیج مسکن مهر نطنز نیز از مشکلات دیگر نطنز است.

امینی همچنین از نیروی انتظامی خواست با هنجارشکنی مانند روزه‌خواری و همچنین سگ گردانی در نطنز برخورد کنند.

کد خبر 376285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.