باید به نیروی انسانی کشور بها داده شود

بویین میاندشت- امام جمعه بویین میاندشت گفت: مردم ما خستگی ناپذیر هستند که البته باید مسؤولان نیز تدبیری بیندیشند و با توجه به دو مقوله تمرکززدایی در استان و رفع عقب ماندگی مناطق محروم آن باید نگاه‌های مسئولان استانی تغییر کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان بویین میاندشت، حجت الاسلام حسن اسکندری امروز جمعه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بویین میاندشت با تأکید بر لزوم رعایت تقوای الهی اظهار کرد: رعایت تقوای الهی منشأ رسیدن به توفیقات در هر مسیری است که انسان انتخاب می‌کند.

وی با بیان اینکه مقاومت محور تمام پیشرفت‌هاست و باید در مقابل دشمنان ایستادگی کرد تا به ثبات و آرامش اقتصادی دست یابیم، افزود: پیشرفت و حرکت ما بستگی به ایستادگی ما در مقابل دشمنان دارد.

امام جمعه بویین میاندشت تصریح کرد: پیروزی‌های هشت سال دفاع مقدس مرهون مدیریت جهادی و دلسوزانه فرماندهان جنگ بود و اگر امروز در عرصه‌های سیاسی و اقتصادی و فرهنگی مدیریت به خوبی انجام شود قطعأ کشور از گزند تحریم دشمنان در امان خواهد ماند.

وی با بیان اینکه انقلاب ما بر پایه مبانی قرآن و عترت است و مدیریت در کشور ما  نیاز به روحیه انقلابی دارد تا بتواند در مقابل تهدیدها و طاغوتیان مقاومت کند، گفت: بسیاری کشورها اگرچه اسلامی هستند اما آمریکا با آنها در عناد نیست زیرا کشور ما بر پایه مبانی اسلام ناب محمدی و فرهنگ انتظار بنا شده است.

اسکندری تصریح کرد: در میدان جنگ اقتصادی و فرهنگی و سیاسی  نیاز به سلاح فهم و درک و بصیرت است زیرا باید دشمن شناسی قوی داشته باشیم، سپردن مسؤولیت‌ها  به نسل جدید که نسل پرتوان و در میدان کار هستند یکی دیگر از راه‌های مقابله با دشمنان است.

وی با تأکید بر اینکه باید به نیروی انسانی کشور بها داده شود، خاطرنشان کرد: در شهرستان بویین میاندشت با پدیده کهنسالی مواجه شده‌ایم و باید در زمینه اشتغال جوانان و جلوگیری از مهاجرت اقداماتی انجام شود.

امام جمعه بویین میاندشت تأکید کرد: مردم ما خستگی ناپذیر هستند که البته باید مسؤولان نیز تدبیری بیندیشند و با توجه به دو مقوله تمرکززدایی در استان و رفع عقب ماندگی مناطق محروم آن باید نگاه‌های مسئولان استانی تغییر کند.

کد خبر 376284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.