۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱
برجام نقطه عطفی در تاریخ انقلاب بود

شهرضا – امام جمعه شهرضا گفت: برجام نقطه عطفی در تاریخ سیاسی انقلاب اسلامی بود تا ماهیت آمریکا را به همگان نشان دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، حجت‌الاسلام سید نعمت‌الله صالح در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته، با اشاره به تشدید اقدامات ضد ایرانی مسئولان آمریکا، تصریح کرد: سردمداران آمریکا مهمترین دشمن انقلاب و ملت ایران هستند و کارنامه سیاسی آنان سرشار از اقداماتی است که علیه مردم کشورمان انجام داده‌اند.

وی ادامه داد: در زمان رهبری حضرت امام(ره) هم برخی مسئولان به آمریکا خوش‌بین بودند و گمان می‌کردند مذاکره با آمریکا مشکلات را رفع می‌کند؛ این طرز تفکر تا به امروز هم باقی مانده و افرادی در داخل کشور خواستار برقراری روابط حسنه با آمریکا هستند.

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه انعقاد برجام و ماجراهای بعد از آن نشان داد که آمریکا اصلا قابل اعتماد نیست، یادآور شد: آیندگان با مطالعه تاریخ برجام حقانیت راه امام(ره) و رهبری انقلاب و دشمنی آمریکا را درک می‌کنند.

حجت‌الاسلام صالح گفت: برجام نقطه عطفی در تاریخ سیاسی انقلاب اسلامی بود تا ماهیت آمریکا را به همگان نشان دهد.

وی با بیان اینکه امام(ره) و رهبری انقلاب بر اساس احساسات سخن نمی‌گویند، تأکید کرد: مواضع ضد آمریکایی رهبران انقلاب ناشی از درک عمیق و برداشت دقیق آنان از مبانی قرآنی است، زیرا خط‌مشی سیاسی انقلاب بر اساس تعالیم قرآن و اهل بیت(ع) است.

امام جمعه شهرضا با اشاره به آیه ۵۸ سوره مبارکه انفال، خاطرنشان کرد: اقدام دولت و شورای عالی امنیت ملی در صدور بیانیه ضد آمریکایی، شایسته بود، اما ای کاش این بیانیه زودتر صادر می‌شد.

حجت‌الاسلام صالح با بیان اینکه رویدادهایی که امروز با آن مواجه هستیم در صدر اسلام هم اتفاق افتاده است، اظهار کرد: برخورد منفعلانه مسئولان به آمریکا این فرصت را داد که با زورگویی معاهدات خود را نقض کند این در حالی است که موضع‌گیری نظام اسلامی در جهان باید مقتدرانه و قاطع باشد.

وی تأکید کرد: مسئولان کشور باید قبل از خروج آمریکا از برجام و نقض تعهدات این کشور، از معاهده برجام خارج می‌شدند تا دشمن اجازه قدرت‌نمایی نداشته باشد.

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه اقدامات دشمنان نمی‌تواند مانع پیشرفت انقلاب به سوی آرمان‌های الهی خود شود، تأکید کرد: مواضع خصمانه آمریکا، اسراییل و متحدانش علیه جمهوری اسلامی از چهار دهه گذشته همواره وجود داشته است و ایستادگی ملت ایران مانع پیروزی آن‌ها شده است.

حجت‌الاسلام صالح با اشاره به روز ارتباطات، تصریح کرد: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی توسعه شبکه‌های اطلاع‌رسانی و ارتباطات بوده است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر در شهرضا ۷۷ هزار تلفن ثابت و ۱۳۴ هزار تلفن همراه فعال است که با دوران قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست.

امام جمعه شهرضا با اشاره به شهادت یکی از مأموران پلیس این شهرستان، تأکید کرد: مقابله با عرضه و توزیع مواد مخدر یکی از مهمترین و مؤثرترین اقداماتی است که نیروهای انتظامی انجام می‌دهند.

کد خبر 376275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.