۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۸
ایرادات گوشی تاشو سامسونگ برطرف شد

پس از شکایات مکرر از وضعیت نامناسب گوشی‌های تاشو سامسونگ موسوم به "گلکسی فولد" این شرکت ایرادات این مدل از گوشی‌های تلفن همراه خود را برطرف کرده است و ماه آینده آن را راهی بازار می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از شکایات مکرر از خرابی مدل گلکسی فولد توسط کاربران و جمع آوری این محصول از بازار توسط سامسونگ، این شرکت کره ای بی وقفه روی برطرف کردن نقص‌های موجود کار کرده و اکنون از پایان رفع مشکلات گوشی تاشوی خود خبر داده است.

بر اساس گزارش سامسونگ، این شرکت توانسته هر دو مشکل عمده مدل گلکسی فولد را رفع کند. این مشکلات شامل نفوذ گرد و غبار به داخل لولا و زیر نمایشگر که منجر به بروز آسیب های جدی می شود و همچنین موضوع دور انداختن لایه محافظ پلاستیکی توسط کاربران که منجر به شکستگی نمایشگر تلفن هوشمند می شده، بوده است.

سامسونگ برای حل مشکل نفوذ گرد و غبار به داخل لولا، فاصله میان قطعات متحرک این بخش را کاهش داده که احتمال عبور ذرات خارجی را کاهش می دهد. البته این اصلاح قادر نیست مشکلات موجود را به طور کامل رفع کند اما در مجموع می تواند آمار خرابی ها را کاهش دهد.

درباره پوشش پلاستیکی نیز سامسونگ این روکش را اندکی بزرگتر تولید کرده و حاشیه های آن را در بدنه گوشی فرو برده است. بدین ترتیب کاربران در وهله اول اشتباهاً پوشش مذکور را جدا نخواهند کرد و از آنجایی که ظاهر آن با دستگاه یکپارچه شده، کمتر به فکر دور انداختن روکش نمایشگر خواهند افتاد.

علاوه بر این، سامسونگ حالا داخل جعبه یک نوشته هشدار بزرگ نیز قرار داده که به کاربر می گوید در صورت جدا کردن پوشش پلاستیکی صفحه، آسیب های جبران ناپذیری به گوشی ۱۹۸۰ دلاری وی وارد خواهد شد.

لازم به ذکر است که سامسونگ مسلماً در نسخه بعدی تلفن هوشمند تاشوی خود مکانیزم متفاوتی برای لولا در نظر می گیرد؛ چرا که در حال حاضر اشکالات به وجود آمده برای گلکسی فولد به عنوان یک گوشی حدودا ۲۰۰۰ دلاری لوکس قابل قبول نیستند.

گفتنی است نسخه های ارتقا یافته گوشی تاشوی سامسونگ در حال گذراندن تست های مختلف توسط اپراتورهای کره ای هستند و از ماه آینده ابتدا در این کشور به دست مشتریان خواهد رسید.

کد خبر 376263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.