مردم امسال پر شور تر به راهپیمایی روز قدس می آیند

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ایران هر سال قدرتمند تر و پر شورتر در صحنه روز قدس حاضر می شوند و گمان می کنم با توجه به توطئه های اخیر ایالات متحده علیه جمهوری اسلامی ایران، حضور امسال مردم ایران در این راهپیمایی با شکوه تر و پرشور از هر سال باشد.

اصغر سلیمی در گفتگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به تقدس و اهمیت جایگاه قدس شریف در میان مسلمانان، اظهار کرد: اشغالگری رژیم اشغالگر صهیونیستی در فلسطین و نوار غزه تحت هر شرایطی محکوم است. به رغم اینکه اختلافاتی میان مسلمانان در جهان اسلام وجود دارد، اما اتفاق نظر میان مسلمانان در خصوص آزادی قدس و حمایت از حق فلسطینی ها قابل توجه است.

وی افزود: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس باعث می شود تا رژیم صهیونیستی و آمریکا بفهمند که این روز در نزد مسلمانان فراموش ناشدنی است و همه مسلمانان به دنبال این هستند که قدس شریف روزی به اصالت واقعی خود برسد و از چنگال رژیم غاصب صهیونیستی آزاد شود.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: زنده نگه داشتن یاد مظلومیت مردم فلسطین مهم ترین تاثیر راهپیمایی روز قدس در جهان است و با راهپیمایی مردم در این روز آمریکا و رژیم صهیونیستی متوجه می شوند که مسلمانان مسئله قدس را به عنوان اولویت اصلی جهان اسلام فراموش نکرده اند.

سلیمی ادامه داد: مردم کشورهای مسلمان باید به صحنه بیایند و خواستار آزادی قدس شریف باشند زیرا برخی از دولت های کشور های مسلمان در این زمینه نیاز اصلی جهان اسلام را درک نمی کنند.

وی اضافه کرد: مردم ایران هر سال قدرتمندتر و پر شورتر در صحنه روز قدس حاضر می شوند و گمان می کنم با توجه به توطئه های اخیر ایالات متحده علیه جمهوری اسلامی ایران، حضور امسال مردم ایران در این راهپیمایی با شکوه تر و پر شور تر از هر سال باشد. با حضور امسال مردم ایران در راهپیمایی روز قدس ایالات متحده متوجه خواهد شد که تحریم ها اثری در عملکرد ایران نداشته است.

کد خبر 376241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.