۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵
پایان آهنگ زندگی بهنام صفوی+عکس

شبیه به یک معجزه، شبیه به آرامش شبیه به یک حس فوق‌العاده بود. شبیه به آهنگی لذت بخش، زیبا، کوتاه و زندگی بخش، آهنگی که پایان یافت و آرامش را به بهنام صفوی هدیه داد تا نه فقط خانواده‌اش بلکه هنرمندان و هنر دوستان را سیاهپوش کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، خبر فوت پسر مودب موسیقی ایران روز دوشنبه به سرعت در فضای مجازی پخش شد. برخلاف انتظار اطراف بیمارستان میلاد را سکوت فرا گرفته بود. سکوتی توام با بوی مرگ؛ اما امروز دوست داران هنر و هنرمندان اصفهان در خانه هنرمندان گردهم آمدند تا این هنرمند را تا خانه ابدیش همراه کنند.

شیون‌های مادرش نوای غم انگیز است که سکوت کوچه را درهم می شکند. از همان بنرها و تفت‌های کنار خیابان می‌توان تشخیص داد که اینجا خانه ای است که یک ستاره در آن می درخشید... ستاره‌ای که خاموش شده و دیگر نمی‌درخشد.

صبح امروز شلوغی خیابان آبشار نشان می دهد که جمع دوست داران این خواننده جوان منتظر هستند تا در این لحظات آخر با او وداع کنند و بگویند که هیچ گاه فراموش نمی کنند لحظاتی را که این خواننده با صدایش برایشان خلق کرده است خواننده ای که پدرش در این مراسم از لحظات خنده و گریه اش می گوید.

پدر بهنام صفوی، در مراسم تشییع پیکر این هنرمند در مورد روزهای آخر زندگی پسرش می‌گوید: فرزندم دو روز پیش پس از تحمل یک دوره بیماری، در بیمارستان میلاد به آرامش ابدی رسید. من و مادرش تمام تلاش خود را کردیم تا بهنام برای ما بماند اما وقتی کاری از دست بشر ساخته نیست، ما و خودش تسلیم خواست خداوند شدیم.

پدر این هنرمند در رابطه با روزهای آخر عمرش گفت: همین جا از تمام مردم و کسانی که بهنام را می‌شناختند می‌خواهم که بهنام را ببخشند. پسرم هیچگاه نمی‌خواست کسی از دست او رنجیده باشد.

پدر بهنام صفوی در مورد آخرین لبخند ها و اشک های فرزندش گفت: من روز های آخر در چشم های فرزندم میدیدم که ناراحت بود از اینکه من و مادرش باید با از او نگهداری می کردیم به جای اینکه او از پدر و مادرش مراقبت کند. به او گفتم لبخندی بزن اگرچه نمی‌تواست لب هایش را تکان بدهد اما تمام تلاشش را کرد تا لبخند بزند. به بهنام گفتم خودت را تسلیم خواست خداوند کن و آرام بگیر و آنجا بود که آخرین اشک هایش را دیدم.

او ادامه می دهد: خوشحالم که فرزندم به اصلش رسید و حالا در پیش خداوند به آرامش رسیده است.

بهنام زندگی جدیدش را میچشد

در این مراسم محمد علی جعفری، معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان اظهار می‌کند: هنرمندان کسانی هستند که در غم و شادی مردم حضور دارند و با آنها همراه اند.

وی ادامه می‌دهد: مرگ تبدیل حالت از یک زندگی به زندگی دیگر است. در قرآن مرگ چشیدنی تعبیر شده است و انسان چیز های خوب را میچشد. بهنام زندگی جدیدش را چشیده و در جوار خالقش است.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان می‌افزاید:خانواده اش نباید اندوهگین باشند چرا که هر آنچه در توان داشته اند را انجام داده اند. همه مردمی که اینجا حضور دارند در کنار شما هستند و در غم شما حضور دارند.

جعفری خطاب به بهنام می‌گوید: پسر مودب پاپ ایران مردم تو را بخاطر اخلاق خوب و مرامت همراهی میکنند و کنارت هستند.

ساعت بهنام به وقت آرامش

برای یافتن مراسم تشییع پیکر بهنام صفوی  در بهشت معصومه شاهین شهر نیازی به پرس و جو و گشتن نیست. از همان ابتدای راه که مسیر ورودی قبرستان را بسته اند میتوان تجمع طرفداران و هنرمندان و خانواده اش را دید.

صدای سنج، طبل و دهل را که دنبال کنید و از میان سلفی بگیران و لایو گذاران که عبور کنید به ازدحام جمعیت و اگر شانس بیاورید به بالین مزارش میرسید.

تفاوتی ندارد که هنرمند باشید یا هنر دوست، برای همه شرایط یکسان است. باید چند صد متری را با زبان روزه زیر گرمای ناجوان مردانه آفتاب پیاده بروید تا به خانه ابدی این هنرمند جوان، بهنام صفوی برسید.

گه گاه موسیقی هایش در محیط پخش می‌شود. علاقمندان و طرفدارانش عده ای در حال فیلمبرداری و عده ای زیر لب آهنگ هایش را زمزمه میکنند تا برای آخرین بار بهنام را با آرامش بدرقه کنند.

در این مراسم زانیار خسروی، سیروان خسروی، مهدی مقدم و شهاب رمضان حضور داشتند و به خانواده صفوی تسلیت گفتند.

حال وقت آن رسیده است که بهنام در میان دوستانش به آرامش برسد خواننده ای که با آهنگ آرامشش تمنای آرامش می کرد اینک در خانه ابدی خود با آرامش آرامیده است.

اخبار مرتبط:

کد خبر 376052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • لیا IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
    2 0
    واقعا از ته دل ناراحت شدم ولی خب سرطان برای ما که از دور بهش نگاه میکنیم تقریبا آسونه باید باشی و ببینی که چحوری عذاب میکشن . با اینکه دوست نداشتم چنین روزی رو ببینم ولی از ته دلم براش آرزوی آرامش ابدی میکنمو