انارستان هر شب مهمان خانه‌های شما خواهد بود

نمایش کمدی انارستان به مناسبت ماه مبارک رمضان هر شب قبل از افطار به کارگردانی محمد رادمهر اجرا می‌شود.

محمد رادمهر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص نمایش کمدی انارستان اظهار کرد: این نمایش معنوی به سفارش صداوسیما مرکز اصفهان تولید شده و نویسنده این اثر مصطفی جعفری خوزانی است.

کارگردان نمایش انارستان بابیان اینکه این اثر را با همکاری ابوالفضل شریفی کارگردانی می کند، افزود: دو بازیگر در این نمایش کارکتر ثابت دارند و نقش کارکتر ها را خودم و آقای جواد نظری بر عهده داریم.

وی با اشاره به طراحی صحنه نمایش انارستان، گفت: دکور، مغازه شربت فروشی است که حاج آقا رئوفی که عقل کل این نمایش است افرادی که به وی مراجعه می‌کنند را با شربت‌های مختلف و صحبت آنها را مجاب می‌کند.

رادمهر با بیان اینکه این نمایش با محوریت آزاد سازی زندانیان غیر عمد اجرا می‌شود، تصریح کرد: همه نمایش‌ها پایان خوش دارد و در این نمایش ما نیز تلاش می‌کنیم که مردم را به گذشت دعوت کنیم.

این کارگردان با اشاره به اینکه این نمایش با هدف انجام کار خیر و قدم کوچکی در عرصه فرهنگ با زبان تئاتر است، خاطرنشان کرد: این اثر هر شب یک قصه دارد و نفر سوم هر شب با یک قصه وارد نمایش می‌شود و سختی کار متفاوت بودن نفر سوم است.

 وی افزود: نمایش در استدیو صداوسیما قبل از افطار ساعت ۱۸:۴۵ اجرا می‌شود و باید از صدا و سیما تشکر کنم که اجازه داد بچه های نمایش به قاب تلویزیون وارد شوند و کارگردان تلویزیونی این اثر نیز رضا صالحی و حسین رحیمی است.

کد خبر 376040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.