افزایش تیم‌های نامحسوس پلیس در تیران

تیران-فرمانده انتظامی تیران‌وکرون گفت: هوشیاری مردم تیران‌وکرون در کاهش سرقت منزل موثر بوده و همکاری آن‌ها با پلیس امنیت اجتماعی افزایش یافته و پلیس با همکاری سایر بخش‌های شهرستا ن تیم‌های غیرمحسوس را افزایش داده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، سرهنگ علی صادقی در جمع مردم این شهرستان با اشاره به نقش جامعه در کاهش جرایم اظهار کرد: هوشیاری مردم نسبت به توطئه‌های مجرمانه فرصت ارتکاب جرم را از مجرمان می‌گیرد و امنیت را افزایش می‌دهد.

وی افزود: هوشیاری مردم تیران‌وکرون در کاهش سرقت منزل موثر بوده و همکاری آن‌ها با پلیس امنیت اجتماعی افزایش یافته و پلیس با همکاری سایر بخش‌های شهرستان تیم‌های غیرمحسوس را افزایش داده است.

وی با بیان اینکه کشف مواد مخدر و جلوگیری از گسترش این آسیب اجتماعی راهبرد پلیس است، خاطرنشان‌ کرد: برای آموزش مردم و توانمندسازی جامعه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی لازم است که دستگاه‌های فرهنگی در این خصوص همکاری کنند.

فرمانده انتظامی تیران‌وکرون با اشاره به برنامه‌ریزی دشمن برای انحراف نسل جوان جامعه گفت: دشمنان از روش‌های مختلف برای تحقق برنامه‌های خود تلاش می‌کنند که تهیه و انتشار برنامه‌های ضد اسلامی و غیراخلاقی از جمله راهبردهای آن‌ها است و ما باید نسبت به این موضوع آگاه باشیم و در دام‌های آن‌ها قرار نگیریم.

صادقی ادامه‌ داد: خانواده‌ها در چنین شرایطی وظیفه مهمی برای حفظ بنیان خود دارند، تقویت روابط صمیمانه در بین اعضا و تقویت رابطه‌های سالم از تحقق توطئه دشمنان و تخریب این بنیان جلوگیری می‌کند.

سرهنگ صادقی فضای مجازی را فرصتی برای گسترش معارف اسلامی و آموزه‌های اخلاقی  عنوان کرد و افزود: باید ظرفیت‌های خوب فضای مجازی معرفی شود و با هوشیاری از مسیرهای انحرافی دور شویم.

کد خبر 376024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.