باید اقتدار کشورمان را به رخ دشمنان بکشیم

معاون فضای مجازی صدا و سیمای استان اصفهان گفت: به مناسب سالروز آزادسازی خرمشهر باید نقش مردم اصفهان را در دفاع مقدس منتشر کنیم تا مردم این شهر بدانند چه کرده‌اند و به نوعی جریان سازی کنیم و اقتدار کشورمان را به رخ دشمنان بکشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نشست هم اندیشی کمیته فضای مجازی و اطلاع رسانی ستاد بزرگداشت سی و هفتمین سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر صبح امروز _۲۴ اردیبهشت ماه _ با مشارکت بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس، سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامی و صدا و سیمای اصفهان با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

در این نشست محمدرضا شواخی، معاون فضای مجازی صدا و سیمای استان اصفهان اظهار کرد: پیش از این دو جلسه برای هماهنگی جهت برگزاری برنامه‌های سالروز آزادسازی خرمشهر در بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و  استانداری اصفهان تشکیل شده است. در این نشست قصد داریم نظرات اصحاب رسانه را برای پوشش رسانه‌ای بهتر این رویداد جمع آوری کنیم تا رسانه‌ها بهتر بتوانند بیانگر ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب باشند.

وی افزود: در برنامه بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر امسال یک روز به نام رسانه و دفاع مقدس، یک روز برای شهدا و ایثارگران و روزی به نام دزفول نامگذاری شده است. همچنین در سال جاری پیشنهاد برگزاری جشنواره برای آثار رسانه‌ها را داده‌ایم تا در هفته دفاع مقدس از افراد و رسانه‌های برتر در زمینه دفاع مقدس و آزادسازی خرمشهر که از طریق کمیته‌ها شناسایی می‌شوند تجلیل شود.

شواخی با بیان اینکه باید در دنیا بگردیم تا دریابیم حماسه‌ای شبیه آزادسازی خرمشهر وجود داشته است یا خیر، افزود: باید تعداد اسرا، سربازان و برگزاری این عملیات را با دیگر نمونه‌ها مقایسه کنیم تا نسل جدید با مقایسه بتواند متوجه بزرگی این اتفاق شود. باید نقش مردم اصفهان را در دفاع مقدس منتشر کنیم تا مردم این شهر بدانند چه کرده‌اند و به نوعی جریان سازی کنیم و اقتدار کشورمان را به رخ دشمنان بکشیم. در حال حاضر جامعه ما نیاز به امید و آگاهی دارد و دشمنان می‌خواهند مردم کشور را ناامید کنند.

کد خبر 375966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.