قول مقامات ترک برای حل مشکل سوخت‌رسانی به ناوگان هوایی ایران

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت: طی یکی دو هفته اخیر مقامات ترک با وزارت راه مذاکراتی داشتند و قول‌هایی برای رفع محدودیت سوخت‌رسانی داده‌اند ولی هنوز اجرایی نشده است.

به گزارش ایمنا، اسعدی سامانی در خصوص وضعیت سوخت‌رسانی به هواپیماهای ایرانی از سوی کشور ترکیه اظهار کرد: مشکل عدم سوخت‌رسانی ترکیه به ناوگان هوایی ایران مربوط به زمانی است که ترامپ از برجام خارج شد و حدودا به شش ماه گذشته باز می‌گردد.

وی در توضیح نحوه سوخت‌رسانی به ناوگان هوایی ایران در مسیرها افزود: پروازهای هواپیماهای ایران به صورتی انجام می‌شود که نیاز به سوخت‌رسانی به فرودگاه ترکیه نداشته باشیم و اگر بخواهیم در خصوص نحوه آن صحبت کنیم اطلاعات خود را افشا کرده‌ایم.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با اشاره به مذاکره مقامات ترک طی دو هفته اخیر با وزارت راه، اضافه کرد: طی یکی، دو هفته اخیر مقامات ترک با وزارت راه مذاکراتی داشتند و قول‌هایی برای وفع محدودیت سوخت‌رسانی داده‌اند ولی هنوز اجرایی نشده است.

سامانی گفت: مقامات ترک برای رفع محدودیت سوخت‌رسانی به هواپیماهای ایرانی زمانی را مشخص کردند که امیدواریم طی زمان‌بندی که امکان اعلام آن وجود ندارد، محدودیت‌ها برداشته شود.

منبع: میزان

کد خبر 375899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.