فروش بخشی از اراضی شهید کشوری برای بهره‌برداری از خط دو مترو

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه بخشی از اراضی شهرداری اصفهان در پروژه شهید کشوری آورده غیر مالی شهرداری برای بهره برداری از خط دو مترو است، گفت: همچنین به میزان ۷۰۰ میلیارد تومان تامین اعتبار شده از طریق فروش اوراق که به صورت نقدی به پیمانکار پرداخت شود.

فتح‌الله معین در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص آخرین وضعیت بهره برداری از خط دو مترو اصفهان اظهار کرد: باید توجه داشت که برای خطوط یک، دو و سه مترو اصفهان مطالعات خوبی انجام شده و پس از مطالعات صورت گرفته مسیرها تعیین و به پیمانکار ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه شهرداری اصفهان در خصوص بهره‌برداری از خط دو مترو اصفهان تامین تجهیزات و قطارها را در دستور کار قرار داده است، افزود: برای این امر به صورت فاینانس فراخوان دادیم  و درنهایت یک شرکت در این فراخوان پذیرفته شد که برای این شرکت صورت جلسه‌ای تنظیم و برای تایید به شورای اقتصاد ارسال شد.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه برای تامین منابع مالی ریالی خرید تجهیزات و قطارها نیز برنامه‌ریزی شده است، افزود: در هفته گذشته در هیئت مدیریه سازمان قطار شهری فراخوان برای احداث تونل و ایستگاه‌های خط دو قطار شهری مصوب شد.

وی افزود: برگزاری مناقصه برای تونل‌مترو در قالب یک مناقصه و ایستگاه‌ها نیز در مناقصه جداگانه‌ای برگزار خواهد شد و اقدامات اجرایی انجام می‌شود.

معین با بیان اینکه بخشی از اراضی شهرداری اصفهان در پروژه شهید کشوری آورده غیر مالی شهرداری برای بهره برداری از خط دو مترو است، گفت: همچنین به میزان ۷۰۰ میلیارد تومان تامین اعتبار شده از طریق فروش اوراق که به صورت نقدی به پیمانکار پرداخت شود.

وی ابراز امیدواری کرد که شهرداری بتواند با دریافت اعتبارات دولتی بخشی از خط دو مترو را تا دو سال آینده به بهره‌برداری برساند.

کد خبر 375823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.