از زیر سوال رفتن معاون وزیر امور خارجه تا دعا برای یک آمریکایی

با نزدیک شدن به روزهای پایانی لیگ برتر فوتبال تشنج بیشت تر از پیش مشهود است به نحوی که حتی پای این تشنجات به فوتبال هم باز شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، این روزها فضای مجازی و خصوصاً اینستاگرام سعی در تسخیر جایگاه رسانه‌های مکتوب و تصویری در بین مردم را در سر می‌پروراند، این موضوع در فضای ورزشی کشور و خصوصاً فوتبال بسیار مشهود است.

دعای کشتی‌گیر ایرانی برای رقیب آمریکایی

* دیوید تیلور که در دیدار نهایی جام جهانی کشتی آزاد مردان ۲۰۱۷   در وزن ۸۶ کیلوگرم باحسن یزدانی را با ضربه فنیشکست داد شامگاه دوشنبه_۱۶ اردیبهشت‌ماه_ در جریان مسابقات مبارزه در خیابان که در شهر نیویورک برگزار شد، از ناحیه پا دچار مصدومیت شد.
پس‌ازاین اتفاق حسن یزدانی قهرمان المپیک و جهان با انتشار پیامی در صفحه رسمی اینستاگرام خود نوشت:

"دیوید امیدوارم که مصدومیتت جدی نباشد و دعا می‌کنم که هرچه سریع‌تر بهبود پیدا کنی" . 

دشمنانی که قرار است جلوی قهرمانی پرسپولیس را بگیرند

* سید جلال حسینی کاپیتان پرسپولیس در آخرین پست اینستاگرامی خود، عکس تیمی پرسپولیس را درحالی‌که تصویری از برانکو ایوانکوویچ در پس‌زمینه به چشم می‌خورد، منتشر کرد.
کاپیتان حسینی که همیشه بر اتحاد بین اعضا تیم سماجت می‌کند، در این پست نوشت:

"شاید مجبور شوی مبارزه‌ای را بیش از یک‌بار بجنگی تا برنده شوی"
منظور سید جلال خیلی شفاف نبود؛ اما می‌توان موضوع این پست را به مصاحبه چند روز پیش حسینی با یکی از رسانه‌ها مربوط دانست که گفت: "دشمنان پرسپولیس نمی‌خواهند این تیم قهرمان لیگ شود"

من با تو تا اون طرف دنیا هستم

اتفاقات دیدار ذوب‌آهن و الزورا عراق آن‌چنان دامنه‌دار بود که گویا همچنان تشعشعات آن ادامه دارد و پیرامون آن مطالب فراوانی به گوش می‌رسد. آخرین اقدام در این رابطه را می‌توان دعوت رشید مظاهری به کمیته اخلاق دانست

نکته جالب واکنش مدیرعامل سبز قامتان اصفهانی به احضار دروازه‌بان تیمش به کمیته اخلاق است. سعید آذری که صحبت درباره ماندن و یا رفتن او کمت جایی شنیده نمی‌شود با انتشار پستی در صفحه اجتماعی خود به پشتیبانی از گلر تیمش پرداخت تا نشان دهد وضعیت بازیکنان این تیم نه‌تنها داخل که خارج از زمین نیز برای مدیرعاملشان مهم است. آذری در پست منتشرشده در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"با قهرمانانم تا هر جا که بگویند می‌روم. رشید مظاهری پایه بسیاری از موفقیت‌ها شش سال گذشته ذوب‌آهن است و در اکثر موفقیت‌های ما سهم تعیین‌کننده دارد. کمیته محترم اخلاق فقط به دنبال شنیدن حرفهای اوست و من همراهش هستم مثل همه قهرمانان که موفقیت‌هایمان را مدیون آنها هستیم
من با تو تا اون طرف دنیا هستم، پسر ذوب آهن"

این اشتباه داوری نیست و فساد گسترده است

فرهاد مجیدی بعد از مردود اعلام کردن گل استقلال به‌اندازه‌ای عصبی بود که اکبریان او را در کنار زمین تحمل نکرد و مجیدی را از کنار زمین اخراج کرد.
سرمربی استقلال بعد از پایان مسابقه کنفرانس مطبوعاتی صحبت‌های تندی را بیان کرد و در ادامه و باگذشت چند ساعت امروز – یکشنبه ۲۲ اردیبهشت‌ماه - در اینستاگرام به‌شدت نسبت به برخی اتفاقات واکنش نشان داد؛ فرهاد مجیدی در پست اینستاگرامی خود نوشت:


"استقلال قهرمان نشد و به همه آنچه می‌خواستند، رسیدند. از فدراسیون گرفته تا وزیر و معاون وزیر که در میانه این همه بحران خارجی و داخلی، گرانی و فروپاشی اقتصادی، اختلاس و فساد، آرزویش این است که پرسپولیس قهرمان شود.
این همه بد بختی گریبانمان را گرفته و فوتبال شادی و تسکین موقت دردهای همه ماست که آن را آلوده به ناحق می‌کنند و از ما دریغ می‌کنند.
گل سالم ما را مردود اعلام کردند و فقط حق بازیکنان و مربیان را تضییع نکردند. حق میلیون‌ها طرفدار استقلال را ضایع کردند.
این اشتباه داوری نیست و فساد گسترده است که همه جا ریشه دوانده است. از کارشناسی که در تلویزیون جلوی میلیون‌ها مخاطب به راحتی دروغ می‌گوید و هیچ ابایی هم ندارد که نظرش، قوانین علم فیزیک را هم نقض کند تا آن پیشکسوتی که تا دیروز دلسوز و نگران من بود که مهره سوخته نشوم و امروز در برابر این حق خوری آشکار سکوت می‌کند.
پشت به قدرت و رو به طرفداران استقلال حرف می‌زنم، در برابر بی عدالتی‌ها هرگز ساکت نخواهم بود.
ما قهرمانی را از دست دادیم، اما بازیکنان ما با تمام وجود بازی کردند و این کم از قهرمانی نیست.
هواداران استقلال در هر حالی از ما حمایت کردند، استقامت آن‌ها در طرفداری از تیم به ما هم درس پایداری می‌دهد"

 

صحبت‌های فرهاد مجیدی مطمئناً می‌تواند برای او در پایان فصل حاشیه‌های زیادی را ایجاد کند؛ هرچند که فصل تقریباً برای استقلال به پایان رسیده است.

اظهارنظر یک مقام بلندپایه بر روی تیم داوری اثرگذار است

مجیدی در پست دیگری نوک پیکان اتهاماتش را به‌سوی معاون سیاسی وزارت امور خارجه چرخاند و با انتشار یک پست دیگر نوشت:

"در متن قبلی سو تفاهمی شکل گرفته بود، من درین مدتی که به عنوان مربی و سرمربی فعالیت می‌کنم، شاهد بوده‌ام که وزارت ورزش، آقایان سلطانی فر و داور زنی، تمام تلاش خود را کردند که مشکلات و مسائل استقلال حل شود.

تمام گلایه من از آقای عراقچی بود، که در میان انبوه مشکلاتی که مردم دارند، در تلویزیون ظاهر شده است و از پرسپولیس طرفداری علنی کرده است، مسلم است که اظهار نظر یک مقام بلند پایه، بر روی تیم داوری تأثیر خواهد گذاشت. "

کد خبر 375752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.