آذری به‌عنوان مدیرعامل به کار خود ادامه خواهد داد

سخنگوی باشگاه ذوب آهن گفت: بحث‌هایی که در داخل مجموعه باشگاه وجود دارد بحث‌های خانوادگی است و تغییراتی که در حال شکل‌گیری است همگی در راستای ارتقا وضعیت باشگاه است.

احمد جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه تیم فوتبال بزرگسال ذوب‌آهن  به مرحله دوم لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده است، اظهار کرد: ذوب آهن در لیگ برتر نتایج خوبی را به دست آورده است؛ باشگاه در رشته مختلف فعالیت دارد که برای نظم بهتر باشگاه و گرفتن تصمیمات به موقع، ملزم به برگزاری جلسات متعدد هستیم.

مشغله کاری علت جدایی شهنازی

وی ضمن تشکر از  زحمات چندین ساله شاهرخ شهنازی خاطرنشان کرد: شهنازی، عضو سابق هیئت‌مدیره با توجه به اینکه به‌عنوان دبیر کل در کمیته ملی المپیک فعالیت دارد چند وقتی بود که نمی‌توانست به‌طور مرتب در جلسات شرکت کند کما اینکه به دلیل مشغله کاری در آخرین جلسه‌ای که در تهران برگزار  شد، حضور نداشت؛ درنهایت از طرف مدیر محترم کارخانه ذوب‌آهن طی حکمی آقای عباسی به‌عنوان عضو جدید هیئت‌مدیره و جایگزین شهنازی معرفی شد.

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن افزود: دکتر عباسی معاون سابق منابع انسانی و امور اجتماعی ذوب‌آهن بوده و بیش از چهل سال سابقه مدیریت اجرایی و عضویت در هیئت‌مدیره شرکت‌های تولیدی و صنعتی ازجمله ایران‌خودرو و سایپا را در کارنامه خود دارد.

وی در رابطه با تغییر محل برگزاری دیدار ذوب‌آهن و النصر عربستان که قرار بود در ورزشگاه کربلا برگزار شود، خاطرنشان کرد: در بازی ذوب‌آهن با الزورا شاهد بروز تنش‌هایی بودیم که در ادامه باعث ایجاد حواشی شد؛ درصورتی‌که بخواهیم بازی با النصر عربستان را در کربلا برگزار کنیم با مشکل امنیتی مواجه خواهیم شد، به همین علت طی جلسه‌ای یکشنبه ۲۲ اردیبهشت‌ماه بر گذار می‌کنیم که در مورد مکان جدید مسابقه تصمیم گیری خواهد شد.

آذری به‌عنوان مدیرعامل به کار خود ادامه خواهد داد

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن با تأکید بر ادامه همکاری باشگاه ذوب‌آهن با سعید آذری، گفت: بحث‌هایی که در داخل مجموعه باشگاه وجود دارد بحث‌های خانوادگی است و تغییراتی که در حال شکل‌گیری است همگی در راستای ارتقا وضعیت باشگاه است و تصمیماتی که گرفته می‌شود مطمئناً برای تسریع در سیر صعودی باشگاه است و آقای آذری به‌عنوان مدیرعامل به کار خود ادامه خواهد داد.

کد خبر 375608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.