ملت ایران تمام توطئه ها و دسیسه های آمریکا را خنثی می کند

مبارکه- امام جمعه مبارکه گفت: ملت ایران با روحیه انقلابی و وحدت، تمام توطئه ها و دسیسه های آمریکا را خنثی می کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان مبارکه، حجت الاسلام سید مهدی موسوی در خطبه های جمعه این هفته که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، افزود: امروز در برابر دشمنان و بدعهدی ها، تهدید و تحریم ها راهکاری جز ایستادگی و مقاومت نداریم و این راهبردی است که جبهه مقاومت اسلامی در برابر رژیم صهیونیستی دنبال می کند.

وی با بیان اینکه کشورمان همواره به تعهدات خود از جمله برجام متعهد و پایبند بوده گفت: در صورت عدم عمل به تعهدات از سوی اروپایی ها، فعالیت های صلح آمیز هسته ای کشورمان از سرگرفته می شود.

امام جمعه مبارکه اظهار کرد: اروپا تا زمانی که به صورت عملی نخواهد در برابر اقدامات یک جانبه آمریکا بایستد، کشورمان نیز در انجام برخی تعهدات برجامی خود تجدیدنظر خواهد کرد.

وی تصریح کرد: ایران به تمام کشورهای پایبند به برجام هشدار داد که در برابر بدعهدی آمریکا، همچنان پایبند به برجام است تا جایی که عزت ملت ایران حفظ شود.

حجت الاسلام موسوی با بیان این که ایران با اجرای تعهداتش فرصتی به اروپایی ها داده، افزود: با وجود همه مشکلات مربوط به تحریم، باید پیگیر مشکلات مردم با استفاده از امکانات داخلی باشیم.

وی افزود: ایران گرچه دیرهنگام ولی یک پیام قاطع برجامی بر اساس آموزه های قرآنی به اروپا و آمریکا داد.

امام جمعه مبارکه با بیان اینکه نباید به وعده های دشمنان دل خوش کنیم، اظهار داشت: اروپایی ها و آمریکایی ها یک سیاست را دنبال می کنند و منافع مشترک دارند.

نماز گزاران جمعه مبارکه در حمایت از اقدام رییس جمهوری و شورای عالی امنیت ملی برای محدود کردن تعهدات برجامی راهپیمایی کردند.

نمازگزاران مبارکه بعد از اقامه نماز جمعه از مسجد جامع تا مسجد شهید بهشتی را در راستای حمایت از تصمیم ایران در قبال برجام و بدعهدی های اروپا و آمریکا راهپیمایی کردند.

کد خبر 375531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.