اقدام  رییس جمهور گشایش‌های فراوانی برای کشور در پی دارد

گلپایگان- امام جمعه گلپایگان گفت: بیانیه گام به گام رییس جمهور ستودنی است و ملت ایران از تصمیم دولت راضی هستند و ما از این اقدام مناسب و انقلابی رییس جمهور حمایت می‌کنیم و یقین داریم گشایش های فراوانی را در پی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، حجت الاسلام محمدتقی کرامتی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر گلپایگان با تبریک پیروزی جبهه مقاومت، اظهار کرد: نیروهای مقاومت آنچنان به ددمنشی‌های رژیم صهیونیستی در حمله به عزه پاسخ کوبنده دادند که دیگر فکر حمله به این سرزمین برایش اهمیت چندانی ندارد.

وی افزود: رژیم صهیونیستی سرزمین غزه برایش بهشت رویائی بود و در خیال خام خود می‌پروراند که این سرزمین را اشغال و تحت تصرف خود در بیاورد، اما وقتی نیروهای مقاومت ۷۰۰ مرحله با برد موشکی منطقه‌های تحت حاکمیت رژیم صهیونسیتی را مورد هدف قرار دادند و به جهنم تبدیل کردند کار به جایی رسید که دست به دامن سازمان ملل برای آتش بس از سوی نیروهای مقاومت شد.

امام جمعه گلپایگان با اشاره به اینکه در جنگی که رژیم صهیونیستی به راه انداخته بود قطعأ هدفش پیام به حامیان نیروهای مقاومت به خصوص جمهوری اسلامی بود، اما پاسخ کوبنده نیروهای مقاومت پیام روشنی به رژیم صهیونیستی داد که اگر بخواهد جنگ دیگری به راه بیاندازد نیروهای مقاومت آمادگی کامل دارند، افزود: رژیم صهیونیستی وقتی تن به تمام تعهدات شورای امنیت برای آتش بس نیروهای مقاومت داد یعنی این شکست بزرگ  را برای خود و حامی بزرگش آمریکا پذیرفته است.

وی با اشاره به پیام دستگاه دیپلماسی کشور به طرف‌های مذاکره در معاهده برجام گفت: با توجه به فرازو نشیب‌ها در خصوص عدم مذاکره با آمریکا، نظام به معاهده برجام تن داد و به تعهدات خود در آن عمل کرد، اما طرف مقابل تن به اجرای تعهدات خود نداد و پس از رسیدن به خواسته‌های خود از برجام که یک معاهده بین المللی است خارج شد و سپس دامنه گستره تحریم‌ها و فشارها را در حوزه نفتی، انرژی هسته‌ای و غذایی و دارویی و اخیرأ در صنایع و فلزات که تأمین کننده منابع ارزی کشوراست اعمال کرد.

کرامتی گفت: اروپایی‌ها نیز در حفظ برجام برای امنیت بین المللی پافشاری کردند و تعهداتی را که آمریکا زیر پا گذاشت در جبران آن تعهد دادند که هنوز اجرا نشده است.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی براساس قانون می‌تواند از برجام خارج شود گفت: ملت ایران وقتی دید که به حرمت، بزرگی، جایگاه و غرور ملی آنها لطمه وارد شد جدی تر ورود پیدا کرد و اکنون از دولت و شورای عالی امنیت ملی می خواهد که در اعلام موضع خود محکم و قاطع باشند و اجازه ندهند کشورهای اروپایی ما را بازی دهند.

امام جمعه گلپایگان افزود: بیانیه گام به گام رییس جمهور ستودنی است و ملت ایران از تصمیم دولت راضی هستند و این موضع رییس جمهور قابل تقدیر و حمایت است و ملت ایران در مقابل تصمیماتی که دفاع از عزت و آبروی  کسور است پشت دولت هستند، ما از این اقدام مناسب و انقلابی دولت حمایت می‌کنیم و یقین داریم گشایش های فراوانی را در پی خواهد داشت.

کد خبر 375523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.