ارائه راهکار موقت در فایرفاکس

تیم مدیریت موتور جستجوگر فایرفاکس یک راهکار موقت برای حل شدن مشکل افزونه ها در این اپلیکیشن پر کاربرد جهانی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مشکل افزونه های فایرفاکس تنها به یک منطقه یا یک شهر از جهان محدود نمی شد بلکه همه کاربران این اپ با آن رو به رو بودند و جست و جوی کاربران در دامنه وب را با مشکل مواجه کرده بود. این مشکل به حدی بزرگ بود که تعدادی از پرکاربردترین افزونه‌های این مرورگر در دسکتاپ از کار افتادند و کاربران امکان نصب یا فعالسازی مجدد آن‌ها را نداشتند.

راهکار موقت فایرفاکس تا انتشار نسخه جدید این اپ در ماه آینده مشکلات را از سر راه کاربران برداشت. در حقیقت موزیلا برای ارائه این راهکار موقت از سرویس Studies کمک گرفت. نقش این سرویس و کارکنان آن در فایرفاکس به عنوان ارتقا دهندگان این اپلیکیشن غیر قابل انکار و اکنون قرار است، نسخه جدید فایر فاکس به صورت کامل توسط این سرویس بررسی شود تا دیگر مشکلاتی را برای کاربرانش به همراه نداشته باشد.

یکی از مهم‌ترین افزونه‌های فایرفاکس که در این باگ جدید متوقف شده بود Facebook container بود که چند ماه پیش از این معرفی شد و می‌توانست حساب فعالیت شما در وب را از فعالیت در شبکه‌های اجتماعی جدا کند و در این صورت ردیاب‌های تبلیغاتی نمی‌توانستند فعالیت‌های شما در وب را تحت نظر بگیرند.

کوین نیدهَم، مدیر مسئول فایرفاکس درباره این مشکل در صفحه شخصی اش نوشت: مشکل افزونه‌های این مرورگر به زودی با انتشار یک آپدیت به طور کامل برطرف خواهد شد.

کد خبر 375382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.