۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲
هفته‌ای برای گرافیک در جلفا

خیابان خاقانی این روزها میزبان پوستر های هنرمندان گرافیست شهر است هنرمندانی که آثار زیادی خلق می کنند و آثارشان می تواند تاثیر خود را نیز بگذارد در این روز ها باید جور دیگر به ویترین های مغازه های خیابان خاقانی نگاه کنید آن ها آغوششان پر از هنر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گرافیک جلفا در گالری های نگرش، صفوی و اکنون برگزار شده است،امین فخار زاده در خصوص این رویداد به خبرنگار ایمنا می گوید: این برنامه شامل سه نمایشگاه در گالری نگرش، صفوی و اکنون و ویترین‌های خیابان‌های خاقانی است.

کریتور برنامه هفته گرافیک جلفا ادامه می‌دهد: در خانه صفوی پوسترهای نیکولاس تروکسلر و در گالری نگرش تصویرسازی‌های استاد ممیز و در گالری اکنون پوسترهایی از ۸۰ زن ایرران و ترکیه به نمایش گذاشته شده است.

وی می‌افزاید: در کنار آن نیز تعدادی از پوسترهای هنرمندان را جمع کردیم و در جایی که پوستر برای آن خلق شده یعنی ویترین‌ها به نمایش گذاشتیم تا عموم مردم از دیدن آن لذت ببرند.

فخار زاده با اشاره به هدف برگزاری این رویداد می‌گوید: چون تحصیلات اولیه گرافیک را در اصفهان آموختم دوست داشتم برنامه‌ای را در این شهر برگزار کنم و مدت‌ها بود که با گالری‌ها در ارتباط بودم تا هفته گرافیک جلفا را به خوبی برپا کنیم اما چون سال اول این رویداد بود هیچ نهاد دولتی از ما حمایت نکرد و به صد در صد ایده‌ای که در نظر داشتم نرسیدم، اما تا جایی که توانستم آن را خوب برگزار کردم و قطعاً این رویداد را در سالهای آتی نیز برگزار خواهم کرد.

به گزارش ایمنا، هفته گرافیک جلفا از ۱۳ تا ۲۵ اردیبهشت ماه در نگارخانه صفوی، گالری نگرش و گالری اکنون برپاست و علاقه مندان برای بازدید از این رویداد می‌توانند از ویترین‌های خیابان خاقانی نیز دیدن کنند.

کد خبر 375303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.